Primark!

Leuke dingen doen. Dat is iets wat ik ontzettend nodig heb om me gelukkig te voelen. Door school heb ik hier vaak geen energie voor, maar soms, soms doe ik gewoon een dagje wat ik echt graag wil! Vorige week dinsdag was zo’n dag. Een dag waarin ik iets ging doen wat ik eigenlijk helemaal niet kan, en daarmee was het een dag met gevolgen. M.E. vindt het namelijk niet zo leuk als ik een dagje niet luister, helemaal niet leuk zelfs..

Het idee voor deze dag ontstond in een tussenuur op school. We zaten wat te kletsen en zo kwam het onderwerp op shoppen, en via shoppen bij Primark. En eigenlijk besloten we direct dat dat wel een leuk idee was, dus hop agenda’s erbij en een datum plannen! Waar tussenuren al niet goed voor zijn, hihi… We kozen voor de 28ste, dan zouden we les hebben tot 10 uur en daarna direct doorgaan naar het station om de trein te pakken richting Almere. Ik vind dit soort spontane afspraken altijd ontzettend leuk, het is voor mij echt iets om naartoe te leven! Even iets anders dan alleen maar school en op de bank.

Daarna kwam natuurlijk het nadenken. ”Is dit handig?” hmm, nee waarschijnlijk niet.. Maar ik was er heel erg aan toe om weer een keer iets te doen wat echt niet handig is. Ik weet dat ik ontzettend veel last ga hebben van zo’n dag ”over de grens”, maar dat heb ik er af en toe graag voor over!

Het was misschien alleen een beetje onhandig dat het gepland was op een dinsdag. Zo’n dagje shoppen vraagt ontzettend veel van mijn lichaam, en om dan woensdag, donderdag en vrijdag nog weer op school te moeten verschijnen is iets te veel van het goede. Maarja, ik stond op het punt om weer eens te gaan doen wat ik het allerliefste doe!

Dus daar gingen we, dinsdag 28 mei, op naar Almere! Ik had besloten dat ik toch maar niet naar school ging die dag, dus we ontmoetten elkaar op het station. We hebben echt een supergezellige dag gehad! Groningen-Almere was 1uur en 40 min dus lekker gekletst, snoepjes mee, schoolreisje feeling ten top πŸ™‚ Eenmaal in Almere zijn we allemaal goed geslaagd bij de primark en hebben we nog heerlijk op het terras geluncht in de zon! Ik heb echt een heeeeeeeerlijke dag gehad, maar de dagen daarna waren helaas wat minder leuk… Alles kost dan nog weer 10000x meer moeite dan normaal. Maarja, ondertussen zijn we weer ruim een week verder en kan ik eindelijk weer zeggen dat ik er geen last meer van heb.

Ook al heeft het me super veel gekost, het leverde me nog veel meer op! Dankjewel lieve meiden!

2 gedachtes over “Primark!

Geef een reactie

