Update!

Ik heb alweer bijna een week niets nieuws geplaatst. Mijn laatste verhaal ging over psychologie en dat ik aan het wachten was op de uitslag. Die heb ik ondertussen binnen! Ik sta op plek 477 in de ranking (de eerste 850 worden toegelaten), dus ik ben geselecteerd! Helemaal happy was/ben ik. En dat moest natuurlijk gevierd worden met taart πŸ™‚

Aan de ene kant ik dit nieuwtje een superopluchting, maar het brengt ook stress met zich mee. Nu MOET ik namelijk alles halen deze tentamenweek. De tentamens op zich zie ik wel zitten, maar het assessment… brrrrr. Maar het moet! Wat zou het ongelofelijk zonde zijn als ik daarop mn propedeuse niet zou halen.. Ik probeer me maar niet te veel laten mee te slepen in dat idee. Positief blijven! Ik heb tot nu toe gewoon alles gehaald, dus waarom zou ik die laatste dingen niet halen?! Ik ga ervoor! Nog een paar weekjes knallen en dan hopelijk vanaf september naar de universiteit, ik heb er zin in!

De komende weken zal het even wat rustiger zijn op mijn blog omdat ik me echt even helemaal wil focussen op mn laatste tentamens en assessment, want zoals ik al zei: ik MOET het halen! Als dat allemaal geweest is zal ik het schrijven direct weer oppakken, het kriebelt hihi..

5 gedachtes over “Update!

Geef een reactie

