Vakantie

Het was hard werken de laatste weken. Presentaties, tentamens, een assessment. Nu is het klaar. Eindelijk. Helemaal klaar. Ik heb vakantie.

Ik besef het nog steeds niet helemaal. Ik heb gewoon vakantie, ik hoef niks meer te doen (of nouja, bijna niks). Geen verplichte aanwezigheid meer, niet meer dagen lang leren voor een tentamen. Gewoon even helemaal NIKS. En wat voelt dat goed zeg, en wat was ik er aantoe… Ik merk aan mezelf dat ik school nog niet helemaal los kan laten en dat ik nog niet helemaal ontspannen ben. Ik wordt ’s ochtends vroeg wakker en heb dan het gevoel dat ik direct mn bed uit moet springen en in actie moet komen. Maar dat hoeft niet. Natuurlijk moet ik wel wat dingetjes doen op een dag, maar die kan ik ’s middags ook nog doen. Dat is even wennen. Maar het voelt ook goed.

Ik heb nu eindelijk weer tijd om met mn blog bezig te gaan, die heb ik de afgelopen weken echt verwaarloosd. Ik merk aan mezelf dat ik heel erg op zoek ben naar een richting. Ik kan niet alleen maar schrijven over hoe het met me gaat. Dus moeten er andere dingen bijkomen. Ik heb zelf wel een paar ideetjes, maar ik ben ook heel benieuwd wat jullie graag zouden willen lezen! (ideeën mogen bij de comments! :))

Oja, met ”nu is het klaar” bedoel ik ook ECHT klaar. Ik heb alles gehaald deze tentamenweek en dat betekent dat ik mijn Propedeuse binnen heb! Universiteit here I come!

Ik hoop dat jullie ook allemaal (binnenkort) kunnen gaan genieten van de vakantie! En als je ideeën of tips hebt, let me know! 🙂

3 gedachtes over “Vakantie

Geef een reactie

