Reizen: Italië

We gaan naar Italië! 2 weken, de eerste week in de buurt van Milaan en de 2e week naar Florence. Een van de laatste keren als compleet gezin, dus we gaan er extra van genieten! Ik ben nog nooit in Italië geweest en heb er superveel zin in. Enige eis die mijn moeder stelde aan deze reis is dat wij (mijn zusje en ik) moesten gaan uitzoeken wat we wilden zien & doen aangezien de kans groot is dat we er niet snel weer komen. Ik zou de tweede week voor mijn rekening nemen. Toen ik bezig was om dit uit te zoeken werd ik helemaal enthousiast en besloot ik er maar een blogje over te gaan schrijven, dus bij deze.

Foto’s zeggen genoeg geloof ik…

Siena 

Pisa

Lucca

Florence 

Grotta del vento

Zucht… Ik zie het al helemaal voor me. Slenterend door mooie stadjes, Italiaans ijs en verse pasta. De zon, lekker zwemmen en heel belangrijk; even niks moeten! Ik heb er heel veel zin in en ben er ook echt aan toe! We zullen waarschijnlijk niet alles gaan zien, maar het was heerlijk om er op deze manier al even bij te kunnen wegdromen 🙂

Waar ga jij naartoe op vakantie? En heb jij er ook zo’n zin in?

Een gedachte over “Reizen: Italië

Geef een reactie

