Quote: I may not be there yet, but I’m closer than I was yesterday

Hierbij het eerste artikel in een nieuwe categorie die ik introduceer: Quotes! Al vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ben ik er gek op. Toen was ik nog uren aan het ”rondstruinen” naar mooie zinnetjes, zoals ik ze toen noemde. Als ik weer iets moois en toepasselijks had gevonden sloeg ik dat op in een worddocumentje zodat ik ze altijd weer op kon zoeken, niet dat ik dat vaak deed trouwens maar het ging om het idee 😉 Nog steeds ben ik fan van quotes. Ik vind het bijzonder hoe mensen met een paar woorden iets kunnen oproepen waardoor jij zoiets hebt van ”Hé, zo voelt het voor mij ook!”. In deze ”rubriek” wil ik quotes die ik mooi vind en mij inspireren met jullie delen. 

Ik kwam deze quote tegen op weheartit.com en ik vond hem ontzettend mooi. Het is zó waar. Ik heb in het afgelopen jaar veel stappen gezet, en nog veel meer geleerd. Ik ben er nog lang niet, maar ik geloof er echt in dat ik elke dag nieuwe dingen leer waardoor ik een nieuwe stap kan zetten richting mijn doel. En ondertussen durf ik erop te vertrouwen dat ik het kan, en dat heb ik het afgelopen jaar ook bewezen. Ik kan voor mezelf zorgen, ik kan genieten, ik kan nieuwe uitdagingen aangaan, ik kan studeren, IK KAN HET! En ook al ben ik er nog lang niet en heb ik nog veel te leren, dit vertrouwen helpt me. Ik probeer alle nieuwe dingen te zien als een kans om meer te leren en weer een stapje dichter bij mijn doel te komen. Elke dag een stukje dichterbij!

quote 2

Houd jij ook zoveel van quotes? En wat betekent deze quote voor jou?

2 gedachtes over “Quote: I may not be there yet, but I’m closer than I was yesterday

Geef een reactie

