Lichtpuntjes

Ik weet het, ik weet het, eigenlijk was september lichtpuntjesmaand in bloggersland (dankzij Lisanne) maar ik vind het zo leuk dat ik besloot dat het begin oktober ook nog wel mag :). Zoals jullie misschien wel weten houd ik erg van positiviteit, een positieve kijk op het leven en genieten van kleine dingen. En laat daar het thema lichtpuntjes nou eens perfect bijpassen ;)..

lichtpuntjes bron

Lichtpuntjes kunnen groot of klein zijn, eigenlijk maakt het niets uit zolang jij er maar blij van wordt! Gelukkig zijn er heeeeeeeeeeeeel veel lichtpuntjes, dus genoeg dingen om blij van te worden tijdens deze koude dagen!

Mijn lichtpuntjes:

  • Eten (of nouja, vooral kletsen) met vriendinnen/huisgenootjes. Gewoon omdat het supergezellig is om eerst samen te koken en dan heerlijk lang aan tafel te zitten!
  • ’s ochtends vroeg naar school fietsen terwijl de zon opkomt. Heerlijk om op die manier echt wakker te worden, frisse lucht en een prachtige zonsopkomst! En ik doe zo toch nog iets aan mn conditie, twee vliegen in één klap dus.
  • Op de bank onder een dekentje met een grote mok thee. Heerlijk om zo bij te komen van school en weer een beetje op te warmen na het fietsen (note to self: ik moet ECHT handschoenen gaan kopen…). Gisteren was de verwarming op school stuk, dus toen was dit extra fijn 🙂
  • Eindelijk een beetje een ritme vinden in het lezen/leren van mijn schoolwerk! Yay, ik heb de afgelopen week echt veel gedaan, misschien zelfs iets teveel, maar het lukt in ieder geval weer! Het evenwicht is er nog niet echt (ik ging ineens 11 uur slapen per nacht ipv 9, hmmm misschien toch iets teveel gedaan?) maar het voelt goed om weer bezig te zijn en alles weer een beetje onder controle te krijgen!
  • Expeditie robinson op donderdagavond. Heerlijk programma, en de enige avond dat ik langer op blijf dan 21.00 uur omdat ik het gewoon té leuk vind om een dag te moeten wachten en het op uitzending gemist te kijken.
  • De ochtend beginnen met het lezen van blogs. Heerlijk om mn laptop te pakken en nog half slapend in bed de nieuwste blogs te lezen, ontspannen wakker worden!
  • Een keer echt ”veel” make up op doen en concluderen dat je eruit ziet als een ander mens. Het is zooooo fijn om er gewoon gezond en fris en fruitig uit te zien! Wat een beetje make up wel niet kan doen…
  • Dat mijn studentenkaart binnen is en ik dus eindelijk weer kan gaan sporten bij de aclo. Ergens ben ik wel een beetje bang dat mijn lichaam het niet aan kan, maar ik heb echt zin om weer te beginnen! Morgen ga ik voor het eerst weer lekker een groepslesje meedraaien, ik ben benieuwd! 🙂

Zo, dat waren mijn lichtpuntjes! Super leuk om echt een keer uitgebreid bij stil te staan!

Wat is jouw grootste lichtpuntje?

Vergeet mijn blog niet te volgen op  bloglovin‘ & te liken op facebook!

3 gedachtes over “Lichtpuntjes

Geef een reactie

