Update: hoe het nu gaat

Ik heb al veel te lang geen nieuwe blogs geschreven, sorry daarvoor. Dit heb ik eigenlijk gedaan omdat ik het bloggen veel te leuk vind, en ik weet van mezelf dat als ik eenmaal bezig ben ik niet ga stoppen om bijvoorbeeld te gaan leren voor school. Aangezien ik de afgelopen weken tentamens had stond mijn blog even onderaan mijn prioriteiten lijstje, maar nu niet meer! Ik heb wat kleine dingetjes veranderd en ben nu weer helemaal klaar om te gaan schrijven, hoop ik. Ik ga ervoor om vanaf nu minstens 1 keer per week een blogje te schrijven, dat moet lukken lijkt me!

Zoals ik al zei, ben ik erg druk geweest met school de afgelopen tijd. We zouden een weekje op vakantie en omdat de universiteit niet doet aan herfstvakantie (belachelijk!) heb ik die week ”vrij genomen”. Dit was op zich geen groot probleem alleen was de week die wij weg gingen natuurlijk net de week voor de tentamens, en mis je daardoor niet alleen de belangrijke laatste uitlegjes maar ook een heleboel leertijd! De week voor de ”vakantie” ben ik dan ook druk bezig geweest om zoveel mogelijk alvast voor te bereiden, of dat gelukt is, tjaaa…. Ik heb in ieder geval een heerlijk weekje in turkije gehad en 8 van de 10 studiepunten van dit blok binnen. En ach, een herkansing is ook iets wat je een keer mee moet maken toch? (probeer ik mezelf voor te houden, hahaha)

Ondertussen zit ik alweer halverwege de eerste week van het nieuwe blok, met natuurlijk nieuwe vakken (statistiek, aaaaaaaaah …). Aan de ene kant heel erg leuk, aan de andere kant ook wel eng. Een aantal weken terug is namelijk de wintertijd ingegaan en dat betekent voor mij vaak lichamelijke achteruitgang, en helaas slaat die achteruitgang dit jaar niet over… Ik heb dus minder energie dan een tijdje geleden, dit blok heeft echter wel veel meer contacturen dus ik ben bang dat ik het niet vol ga houden. Maarja, ik ga gewoon mijn best doen en dan zie ik wel hoe het gaat lopen!

Over een weekje dus weer een nieuw blog! (Yay, ik heb de smaak weer te pakken geloof ik! :D)

Hoe gaat het met jou?

 

Vergeet mijn blog niet te volgen op  bloglovin‘ & te liken op facebook!

Een gedachte over “Update: hoe het nu gaat

Geef een reactie

