Challenge | De happy challenge :)

happy challenge

Een beetje geluk kunnen we allemaal wel gebruiken toch? Ik vind persoonlijk dat je ook deels verantwoordelijk bent voor je eigen geluk, en dat is ook de reden dat ik graag bezig ben om zo gelukkig mogelijk te zijn! Ik kwam op internet een aankondiging tegen van de happy challenge (initiatief door Lisanne, Kelly & Marieke) en het sprak me direct aan!

Het doel van de challenge is om nog meer stil te staan bij wat je gelukkig maakt en kijken naar wat je zou kunnen doen om nog gelukkiger te worden. Elke week komt er een opdracht online waar iedereen zijn eigen draai aan kan geven. Ik heb besloten om lekker mee te gaan doen en hier ook over te bloggen. Jullie kunnen dus de komende weken een aantal happy blogjes verwachten, hihi. De challenge begint morgen. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de opdrachten en ik heb heel veel zin om er lekker mee aan de slag te gaan! Ik weet trouwens nog niet hoeveel blogs er online zullen komen over de challenge, dat hangt een beetje af van of de opdrachten mij aanspreken en of ik het de moeite waard vind om een blogje aan te wijden. Anyway, ik ben er klaar voor! 🙂

De happy challenge is trouwens voor iedereen, je hoeft niet te bloggen om mee te doen. Als jij ook mee wil doen is het misschien wel handig om lid te worden van de facebookgroep, zo kan iedereen elkaar motiveren en inspireren om er het meeste uit te halen!

Doe jij ook mee? 🙂

Vergeet mijn blog niet te volgen op  bloglovin‘ & te liken op facebook!

9 gedachtes over “Challenge | De happy challenge :)

Geef een reactie

