NEW IN | Ipad Air

DSCN0851 bewerktJa ja, ik ben sinds een aantal weken de trotse bezitter van een Ipad air! Ik zat er al een hele tijd over te denken om een tablet te nemen, en uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan. Ik moest er wel een tijdje op wachten trouwens, want net toen ik de knoop had doorgehakt waren ze overal uitverkocht, tjaaaa…. Maar het was het wachten meer dan waard, want oh wat is hij fijn! Hij is echt een stuk lichter en dunner dan de vorige generaties Ipads, en hij is zo mooooooooooi! Ik kan nu wel een lijstje maken met dingen die er zo mooi aan zijn, maar ik denk niet dat jullie daar op zitten te wachten haha. Maar anyways, naast het feit dat hij er prachtig uitziet werkt het ook nog eens ontzettend fijn! Op dit moment gebruik ik hem vooral voor social media en mijn blog, maar ik heb deze week dat hij ook ontzettend prettig is om mee te leren! Ik vind het heerlijk om ’s ochtends mn ipad erbij te pakken en nog lekker in bed alle nieuwe blogs te lezen. Ook kan ik nu heel gemakkelijk mijn ideetjes voor een blog in een conceptje zetten, mijn statistieken checken en comments goedkeuren zonder dat ik daar mijn laptop voor nodig heb, IDEAAL! Ik ben van plan om hem vanaf komend semester ook actief te gaan gebruiken op school. Ik ga er een toetsenbordje bij kopen zodat ik heel makkelijk collegeaantekeningen kan maken en altijd al mijn opdrachten en documenten bij me heb. Ik gebruik hem nu al om samenvattingen te leren zodat ik niet alles hoef te printen, en ik had niet verwacht dat het zó fijn zou zijn! Niks geen gestreep en kleine priegel-aantekeningetjes in de kantlijn, maar gewoon de samenvatting aanpassen zodat ik hem het fijnst vind. Met mijn eigen aanvullingen en zonder de dingen die voor mij overbodig zijn (en zonder spelfouten ook, daar kan ik me toch zo aan ergeren in ”schooldocumenten”!). Mijn favoriete apps op dit moment zijn de apps voor social media (facebook, twitter en instagram) en de wordpress en bloglovin’ app. Maar ik ben nog wel op zoek naar wat fijne aanvullingen, dus als je tips hebt graag! Heb jij een tablet? En zo ja, welke apps gebruik jij het meest? 

Vergeet mijn blog niet te volgen op  bloglovin‘ & te liken op facebook!

13 gedachtes over “NEW IN | Ipad Air

  1. Oh, wat leuk!
    Ik heb geen tablet, maar overweeg al lang om er eentje te kopen (Wel een iPad mini, die is iets goedkoper). Nu raak ik steeds meer overtuigd! Wat fijn dat jij er zo blij mee bent en er zo goed mee kan werken 🙂

  2. Wat heerlijk zeg zo’n tablet! Ik zou er ook wel een willen maar ik ga eerst sparen voor een nieuwe laptop, en dat word denk de MacBook haha. Veel plezier ermee 😀 Ik vind trouwens Bakery story een geweldig spel om te doen haha

  3. Gefeliciteerd met je nieuwe iPad! De air lijkt mij ontzettend mooi en fijn in gebruik. Zelf heb ik de mini en deze is ook erg licht en heel fijn in gebruik.

    Ik ben erg benieuwd hoe het toetsenbord jou gaat bevallen. Ik heb er ook al een paar keer naar gekeken in de winkel 🙂

Geef een reactie

