Happy challenge | Visualiseer je dromen

Het zat er natuurlijk aan te komen, een creatieve opdracht voor de happy challenge. Van mij had het nog wel even mogen duren, ik ben namelijk helemaal niet zo’n knutselfrutsel. Sterker nog, ik vind het helemaal niks. Ik kan ben er niet goed in en het wordt nooit zo mooi als ik zou willen (en dat is als perfectionist ontzettend vervelend). Normaal gesproken houd ik het daarom ook gewoon bij nadenken en schrijven haha.

Ik kreeg al een beetje stress toen ik zag dat de opdracht was om een visionboard te maken. Knippen, plakken en scheuren uit tijdschriften, nee dat is echt niks voor mij! Ik was er vrij snel uit dat ik toch maar op zoek moest naar een iets andere invulling die beter bij mij past. Na even rondzoeken had ik die gevonden: een digitaal visionboard! Ik heb me dus lekker een middagje uitgeleefd op pinterest en heb daarna van alle afbeeldingen een collage gemaakt en die ingesteld als bureaubladachtergrond. Zo heb ik toch aan de opdracht voldaan! Ik heb mijn dromen gevisualiseerd en dit visionboard ”opgehangen” op een plek waar ik hem vaak tegenkom, mijn laptop! Ik had het niet verwacht, maar uiteindelijk vond ik het best een leuke opdracht 🙂 Stress voor niks geweest dus haha

visionboard

Links bovenin zijn de dingen te zien die ik later graag zou doen: uit eten, shoppen, kletsen met vriendinnen. Ik vind het belangrijk om leuke dingen te doen, en dan het liefst samen met anderen. Midden bovenaan is het persoonlijke stukje. Het plaatje van de boom symboliseert voor mij persoonlijke groei en het plaatje ernaast zelfvertrouwen. Ik wil geloven in mezelf en mezelf altijd blijven ontwikkelen. Aan de rechter kant is te zien wat ik belangrijk vind in een huis. Het huis opzich maakt mij niet zoveel uit, maar de plaatjes eromheen geven goed weer wat ik zou willen. Ik wil graag kinderen, dus een kinder kamer is dan wel handig. Ook zou ik graag een kantoor aan huis willen, een plekje om te werken en om lekker te bloggen. Het allerbelangrijkst in een huis vind ik de eettafel (ik heb zelfs een volwaardige eettafel in mijn studentenkamer)! Ik vind het heerlijk om uitgebreid te eten en lang te tafelen, maar een eettafel geeft mij ook meer het gevoel van ”thuis”. Klinkt misschien gek, maar voor mij komt alles samen aan tafel. Er wordt gegeten, gesprekken gevoerd, gedeeld en het is een soort ontmoetingsplek. Jup, een eettafel is voor mij essentieel! Onderaan staan een aantal quotes die de manier waarop ik zou willen leven aangeven. Een positieve inslag en passie hebben voor wat je doet is voor mij heel belangrijk. En centraal staat liefde, omdat niks van bovenstaande dingen kan bestaan zonder. Liefde voor een partner, voor kinderen, voor vrienden en familie. Maar (vooral) ook liefde voor het leven en liefde voor jezelf. 

Tegen mijn verwachting in ben ik best blij met het resultaat en word ik elke keer weer happy als ik mijn visionboard voorbij zie komen. Weer een geslaagde opdracht in de happy challenge wat mij betreft! (:

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

10 gedachtes over “Happy challenge | Visualiseer je dromen

  1. Pingback: In de spotlights: Mede happy challengers! - Kelly Caresse | Kelly Caresse

Geef een reactie

