Photo Diary #1

Als je mijn blog al een tijdje volgt weet je misschien nog dat een van mijn goede voornemens was om meer foto’s te maken. Ik vergeet nog steeds vaak om mijn camera of telefoon erbij te pakken, dus besloot ik vorige week dat ik een photo diary zou gaan maken! Zo moest ik wel foto’s maken, een fijne stok achter de deur haha. Ook lijkt het me een fijne manier om een kleine persoonlijke update te geven elke week. Het is een uitprobeerseltje dus laat in de comments vooral weten wat je ervan vindt en/of hoe ik het zou kunnen verbeteren. En nu op naar mijn week! 🙂

photo diary algemeen

2014-02-09 08.03.55In het weekend begin ik mijn dag vaak achter mijn laptop, lekker artikelen schrijven! Ik ben vaak vroeg wakker, het was dan ook nog donker buiten (vandaar het slechte licht op de foto).

diary 1De olympische spelen zijn in volle gang en ik ontwikkel me tot waar schaatsliefhebber haha. Ik heb normaal echt niet zoveel met sport kijken op tv, wat het dan ook is. Nu met de olympische spelen wil ik echter niks missen! Lekker languit op de bank om niks te hoeven missen van ”onze” toppers! Doortje kwam lekker bij me liggen, maar verhuisde even later naar mijn zusje op de bank waar ze heerlijk ging liggen slapen. ❤

diary 1.1Maandagochtend, de wekker gaat alweer vroeg. Ik heb op maandagochtend om 9 uur college, maar ik vertik het om al op zondag terug naar Groningen te gaan. Zo lang mogelijk genieten van het weekend! Het was best wel fris buiten en de zon kwam net op toen ik stond te wachten op de trein van 8 uur, prachtige lucht! Maandag is nooit echt mijn dag. De reis in combinatie met de rottige planning van de colleges maakt dat deze dag eigenlijk wat teveel van me vraagt. Maarja, ik durf de colleges niet te skippen omdat ik denk dat ik de Nederlandse uitleg hard nodig heb! Ik ben ook nog steeds niet hersteld van de tentamenweek, dus op dit moment kost alles wat meer moeite en dan komt zo’n heftig dagje extra hard aan. Maar dat komt wel weer goed!

diary 1.2Zo begin ik mijn dag vaak, in bed met mijn Ipad de nieuwste blogjes lezen. Ik heb ’s ochtends echt tijd nodig om op te starten voordat ik iets kan en dit is voor mij de perfecte manier. 🙂 Ik besloot aan het eind van de week nog even het winkelcentrum in te lopen en kocht deze prachtige pumps in de sale! Ik was al een hele tijd op zoek naar pumps die een beetje lekker zitten, en hier liep ik zo op weg. En dat ook nog eens voor een vriendelijk prijsje 🙂 Ik ben er echt ontzettend blij mee!!

diary 1.3Donderdag zou ik alweer lekker op tijd richting mijn ouders gaan om daar nog schaatsen te kunnen kijken (haha, hoezo verslaafd?!), maar ik besloot last minute toch iets anders te gaan doen. Ik nam de bus volgens planning maar ik maakte een tussenstop in Assen om een lief vriendinnetje op te zoeken die ik al veel te lang niet had gezien! We hebben heerlijk bijgekletst, tompoucen gegeten & schaatsen gekeken natuurlijk! Aan het eind van de middag vertrok ik uiteindelijk alsnog richting mijn ouders. Het werd al donker toen ik op station Assen aan het wachten was op de volgende trein (belachelijk lang door de slechte aansluiting met de bus, maar het was het allemaal waard!). Die avond hielp ik mijn zusje met haar make-up & haar voor het gala. Al met al een druk dagje haha.

2014-02-15 15.26.39Zaterdag kwamen vrienden van mijn ouders uit Limburg op bezoek en die hadden deze heerlijke vlaai meegenomen! Gelukkig was hij heel groot en heb ik vanmiddag dus nog een stukje van deze heerlijke appel-citroen vlaai! 🙂

En deze week eindigt zoals hij begon! Vandaag is een heerlijk blog- en schaatskijkdagje haha!

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

19 gedachtes over “Photo Diary #1

  1. Die pumps zijn pretty! Als ik om negen uur college heb ga ik er meestal niet heen, omdat ik meer dan twee uur moet reizen! Dat is dan ook te zwaar voor mij (ik ben dan de rest van de dag niets meer waard). In het tweede jaar wordt een groot deel van de colleges opgenomen (6/8 uur nu bij mij), dus dat is dan misschien wel een uitkomst voor jou! Ik las trouwens laatst je verhaal over me/cvs, heftig hoor. Knap dat je naar de uni gaat! Geniet van het taartje, ik ben jaloers!

Geef een reactie

