Het leed dat bikini’s kopen heet..

Elk jaar opnieuw begin ik de zoektocht naar een bikini. Ik vind shoppen heerlijk, maar aan shoppen voor bikini’s heb ik echt een hekel. Niks is mooi genoeg en niks staat leuk genoeg. Vooral ook omdat ik me er niet echt prettig in voel. Doe mij maar een mooi jurkje of iets dergelijks…

Dit jaar zal ik er wel echt aan moeten geloven, een nieuwe bikini. Ik ben al een aantal jaren (3 ofzo) op zoek geweest zonder resultaat, maar ondertussen moet ik toch echt een nieuwe. Daarom ben ik alvast maar een beetje aan het rondkijken. De nieuwe badmode collecties druppelen langzaam binnen en misschien wordt het wel makkelijker als ik langzaam al een beetje wen aan het idee haha.

Mijn zusje kocht vorig jaar een hele leuke bikini van Esprit, sportief, niet te saai maar ook niet te bijzonder, gewoon mooi. Ik denk dat ik ook maar voor zoiets moet gaan. Een bikini van mooie kwaliteit die lekker zit en leuk is. Maar vooral een bikini waar je niet zomaar op uitgekeken bent, ik heb namelijk echt geen zin om volgend jaar weer op zoektocht te gaan.

Ik wil dus een mooie maar niet te opvallende bikini. Ik heb best wel bijzondere dingen in mijn kast hangen, maar als ik in bikini loop wil ik liever vooral niet opvallen. Dat opvallen doe ik dan ’s avonds wel weer met een mooie outfit ;).

Ik ging dus maar even kijken in de Esprit webshop en ik heb er twee gevonden die me wel leuk lijken. Het is natuurlijk altijd nog maar afwachten of het ook lekker zit en mooi staat, maar het idee dat ik iets heb gezien wat me aanspreekt vind ik al heel wat! Eigenlijk zijn er twee bikini’s die ik wel heel erg leuk vind!

esprit bikini collage

Ik vind de pasvorm van deze bikini’s heel mooi, en dat printje van de linkse! Mooi, stijlvol, en een leuk maar subtiel printje. Maar ook de rechter vind ik leuk, simpele bikini met een hele mooie kleur. Beide zijn ze echt heel leuk!

Ik ben op zich niet zo’n fan van bestellen via webshops dus ik denk dat ik binnenkort maar even naar de livera ga om ze in het echt te passen. Dat vind ik bij bikini’s toch nog net even belangrijker, vooral ook omdat het dan altijd heel lastig te schatten is welke maat je moet hebben. Ik zit er meestal net tussenin! En als ze passen wordt het nog een lastige keuze, want welke is het leukst?!

Welke van deze bikini’s vind jij het leukst? En vind jij het ook altijd zo verschrikkelijk om een nieuwe bikini te gaan kopen?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

disclaimer afbeelding

11 gedachtes over “Het leed dat bikini’s kopen heet..

  1. ja inderdaad je zult het wel niet van een vreemde hebben, hahah. Ik vind het ook echt niet leuk, en ga het liefst naar een winkel, waarvan ik ongeveer zeker weet dat ze wel iets moeten !!! hebben

  2. Mooie bikini’s. Die rode is erg gaaf voor een gebruind huidje. Ik ben zelf echt een bikini shopper. Ik heb er denk ik wel een stuk of tien. Ik vond de bikini’s van river island vorig jaar erg mooi!

  3. Ik herken het probleem ,bikini’s kopen is bij mij ook altijd een drama. Ik ben jaloers op mensen die 20 bikini’s hebben, want ik kan dus echt nooit iets vinden wat goed past. Van de bikini’s op de foto vind ik de rode trouwens het leukst!

Geef een reactie

