Photo Diary #2

Het maken van een photo diary is vorige week erg goed bevallen, dus vandaar vandaag nummer 2! Ik vind het een erg leuke manier om meer foto’s te maken en meer stil te staan bij wat je aan het doen bent op een dag. Wat mij betreft zeker een succes en als ik kijk naar de positieve en enthousiaste reacties die ik heb gehad naar aanleiding van mijn eerste diary, wat jullie betreft ook! Ik ga dus gewoon nog even verder met het maken van diary’s, geen idee voor hoe lang maar voor nu vind ik het te leuk om niet te doen 🙂 Het zorgt er trouwens wel voor dat ik heel graag een nieuwe mobiel wil die wat betere foto’s kan maken haha. Deze kwaliteit is echt flut!

photo diary algemeen

Dit was mijn week! 

diary 2

1. Hahaha onze katten zijn echt zo stom hè. Ze drinken koffie, of nouja eigenlijk drinken ze praktisch alles wat in een kopje of glas zit… Koffie, thee, cola, ijsthee, echt alles! Heel erg raar, maar het ziet er wel heel grappig uit! 🙂 2. Zondag was weer schaatsen dus dat moest ik natuurlijk kijken! Echt jammer dat vandaag alweer de sluitingsceremonie is ;(. 3. Chocolaaaaa, do I need to say more? Ik probeer door de week zo min mogelijk chocola te eten omdat ik merk dat het heel slecht is voor mn huid, maar in het weekend kan ik het echt niet laten hoor haha. Dit was een heerlijk stukje melkchocola met noten en rozijnen!

diary 2.1

Maandag is altijd mijn (te) heftige dag van de week, maar als ik dan op mn fietsje stap en de zon zo lekker schijnt is daar ineens een instant happiness gevoel. Wat heeeeerlijk! Daarna college ontwikkelingspsychologie volgen in het academiegebouw, met ipad!

diary 2.2Tussendoor en na college bezig met statistiek huiswerk. Het lukte niet en dat frustreerde enorm. Ik ben er echt heel lang mee bezig geweest en aan het eind snapte ik het nog steeds niet, maar ik hoop dat het nog gaat komen. De dag was dus weer veel te veel dus ging ik lekker op tijd mijn bedje in met alleen mijn livingcolors aan. Ik vind dat echt zo’n heerlijke lamp hè, niet te fel en door het overloop van kleurtjes heel erg ontspannend vind ik 🙂 En ik kan het zelfs aan met hoofdpijn, dus dat zegt genoeg!

2014-02-19 08.34.38Heel stiekem is dit mijn eerste outfit of the day haha. Ik had woensdag mijn eerste les gespreks- en groepsvaardigheden en droeg ”mijn psychologenoutfit”. Hahaha, niet echt natuurlijk, maar mijn vader noemde het zo toen ik deze kleren kocht. Hij bedoelde dat hij het heel netjes en stijlvol vond 😉 En tja, wat kan je beter dragen op zo’n dag…?

diary 2.3Toen ik thuiskwam at ik een heerlijk homemade tomatensoepje wat ik nog over had en daarna dook ik m’n bedje in. Ik was helemaal kapot! Zo’n praktische les kost echt ontzettend veel energie… Maar gelukkig was dit direct ook het begin van mijn vakantie! Lekker rustig aan doen dus 🙂

diary 2.4Donderdag begon ik mijn dag heerlijk rustig met een grote kop thee en de sans-online webshop. Ik wilde graag een bestelling plaatsen maar het zat iets boven m’n budget. Ik kan nog steeds niet kiezen wel jasje ik nou zal nemen haha!

PicMonkey Collage

Donderdag moest ik nog even langs school voor een onderzoekje. Ik had op twitter gezien dat de ici paris weer de 40% kortingsactie op alle lipsticks had en ik besloot mezelf even te verwennen haha. Ik kijk al zo lang naar die prachtige YSL lipsticks en nu heb ik er zelf 1! Ik ben er echt zó blij mee! Ik was helemaal aan het stuiteren haha. De kleur is heel erg mooi, de huls is prachtig, heerlijk luxe en hij ruikt ook nog eens heel lekker fruitig! Yup, ik ben fan 😀

PicMonkey Collage 1

Vrijdagavond zou ik met mijn moeder naar de huishoudbeurs, en omdat dat veel energie zou kosten zou ik de rest van de dag rustig aan doen. Dat liep dus allemaal even wat anders. In plaats van rustig aan werd het een spoedbezoekje aan de kaakchirurg waar ik weer wegkwam met een antibioticakuur, gelukkig voorlopig nog even geen enge dingen! Heel leuk, bij het nieuwe ziekenhuis in Zwolle word je heen en weer gebracht van de parkeergarage naar het ziekenhuis zelf! Als dat geen service is!

2014-02-23 08.15.01

Aangezien we toen toch al in Zwolle waren besloten we maar direct op de trein te stappen en een tussenstop te maken in Almere (Primarkkkk!)! Ik ben best leuk geslaagd, maar daarover later meer! 🙂

PicMonkey Collage 2

Op station Almere deelde ik met mama een turkse durum, en jeeeeee wat was dat lekker zeg! Nog nooit eerder gehad, maar ik denk dat de volgende keer niet lang zal duren ;). Daarna in de trein naar Amsterdam en lekker een paar uurtjes rondstruinen over de huishoudbeurs. Nouja, eigenlijk hoefde ik alleen maar te blijven zitten, voordeel van een rolstoel haha! Ik vond het echt heel leuk om een keer mee te maken, vooral het eetgedeelte vond ik echt een succes. Heerlijk overal van alles proeven enzo. Dat was trouwens wel lastig met rolstoel, het was zo druk dat we eigenlijk nergens tussen kwamen. Zo’n standhouder zei nog: ” nu zie je pas echt hoe asociaal mensen kunnen zijn”.. Maar ach, wij hebben onze dag er niet door laten verpesten!

Na een paar uur waren we allebei echt helemaal kapot dus toen zijn we maar weer terug gegaan naar de trein. Ze stonden buiten red bull uit te delen en normaal vind ik dat echt goor, maar het was ZO LEKKER. Dat zegt wel genoeg over hoe kapot we waren denk ik, haha.

PicMonkey Collage 3

Zaterdag was een echt rustdagje, ik heb alleen maar op de bank gelegen! Ik kon ook echt niet veel meer trouwens haha. Het enige wat ik gisteren heb gedaan is wentelteefjes bakken, want ja ik moest toch eten en daar had ik ineens zoveel zin in! Het was echt jaren geleden dat ik dat had gegeten en het was heerlijk! En natuurlijk greep ik ook mijn laatste kans voorlopig om iets van het olympisch schaatsen te zien aan. Zowel de mannen als de vrouwen goud op de ploegenachtervolging, wat een toppers!

Komende week ben ik lekker een weekje vrij! Heerlijk bijkomen, bloggen en er staan natuurlijk ook wat leuke dingetjes op de planning! Nu eerst nog maar even herstellen van mijn avontuur van vrijdag, want pfoe dat is wel nodig zeg…

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

7 gedachtes over “Photo Diary #2

  1. Owhh ik vind het zo leuk dat jij allemaal dingen moet doen die ik vorig jaar moest doen! Hoe vond je gespreks&groeps? Kun je je al voorstellen dat je volgend jaar een half uur met mensen moet praten? Het duurt lang hè, mij kostte het ook altijd ongelooflijk veel energie. Ik ben benieuwd naar je Primark aankopen!! Wentelteefjes lijken mij super lekker maar ik ben nogal een faalhaas want ik kan ze niet maken xD

Geef een reactie

