Happy challenge | Actie!

Deze week was het tijd voor actie! We gingen namelijk de actiepunten die we vorige week hadden bedacht in praktijk brengen. Natuurlijk kan je niet in een week alles veranderen, maar er een weekje bewust mee bezig zijn kan al een heel verschil maken. En al zijn er geen hele grote dingen veranderd, het feit dat ik er bewust mee bezig ben geeft al een goed gevoel!

happy challenge

Eigenlijk ben ik best wel tevreden over hoe het gegaan is. Ik wist van te voren dat het niet heel anders zou worden en dat maakt denk ik dat ik tevreden kan zijn. Ik heb me vooral gefocust op de sociale contacten en het bewust bezig zijn met dingen. Met de vakantie voor de deur was dit natuurlijk het perfecte moment om dingen af te spreken en dat heb ik dan ook gedaan! Ik heb niet in alle gevallen initiatief genomen, maar zeker meer dan ik anders zou hebben gedaan. Zo ga ik vanmiddag met een aantal meiden high tea’en. Iedereen heeft iets gemaakt en daar gaan we lekker van genieten en ondertussen kletsen we lekker bij! Als ik geen initiatief zou hebben genomen hadden we dat waarschijnlijk niet gedaan, yessss!

Ook het bewuster bezig zijn met dingen ging wel redelijk. Doordat ik begonnen ben met een wekelijkse diary ben ik sowieso al meer bezig met wat ik allemaal aan het doen ben op een dag, dus dat helpt al. Ik probeer zo vaak mogelijk stil te staan bij wat ik aan het doen ben en dat zorgt ervoor dat ik nog meer kan genieten van kleine dingetjes!

Mijn andere actiepunten zijn wat lastiger om 1 2 3 te veranderen. Minder onzeker of minder perfectionistisch word je niet in een week helaas.. Het blijven wel punten waar ik de komende tijd echt iets mee wil!

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

4 gedachtes over “Happy challenge | Actie!

  1. Lieverd, ik geniet iedere keer weer van jouw verhalen/verslagen. Zo bewust bezig zijn geeft jou een kick, en ik krijg er ook een fijn gevoel van. Ik ben trots op je, oma

Geef een reactie

