Current favorites #1

Vandaag deel ik mijn favoriete items van dit moment! Dat kan van alles zijn, make-up, eten, activiteiten, noem maar op. Wat ik ook maar de moeite waard vind om op te nemen in mijn favorieten! Omdat dit mijn eerste ”current favorites” is zal deze ook vol zitten met all-time favorieten, dingen die ik al heel lang doe/gebruik, maar gewoon altijd fijn blijven en dus zeker hun plekje hier verdienen. 🙂

current favorites

Gadget – Ipad air + logitech ultrathin keyboard cover

Dat ik helemaal blij ben met mijn Ipad air hebben jullie al eerder kunnen lezen, maar sinds een week heb ik er ook een toetsenbordje bij. En serieus, het werkt heerlijk! Het is net of je een mini laptop bij je hebt, die tegelijk ook een tablet is. Ik haal het toetsenbordje los en plof op de bank als ik lekker wil relaxen, maar tijdens college zet ik mijn Ipad erin en het werkt direct! Het toetsenbord is groot genoeg om normaal op te typen, dus ik kan zonder moeite aantekeningen maken terwijl ik luister naar het verhaal van de docent. En aangezien ik vrij goed blind kan typen kan ik dus mijn aandacht vol richten op wat er verteld wordt.  Ik kan nu bijvoorbeeld ook in de trein mails beantwoorden en nieuwe blogs typen op dezelfde manier en snelheid als ik dat anders op mijn laptop zou doen. Ideaal! Ik wil (en kan stiekem) al niet meer zonder! 🙂

ipad met toetsenbord

Beauty

Make-up – Clinique morning Java palette

Sinds ik dit oogschaduwdoosje in mijn bezit heb, gebruik ik hem zeker 4 keer per week. De oogschaduw is heel fijn, blijft goed zitten en de kleuren zijn echt heel erg mooi! Ik ontdekte deze tijdens een make-upworkshop en ik heb hem direct gekocht. Het was vrij prijzig, maar het is echt elke cent waard geweest, ik ben er nog steeds elke dag blij mee! 🙂clinique morning java

Nagellak – Rimmel spacedust 03 Aurora

Nagellak is bij mij altijd iets wat komt in fases, de ene keer draag ik gerust maandenlang niks op mijn nagels om ze daarna weer een tijdje bij te houden. Tijdens de 1+1 gratis actie bij kruidvat moest ik nog 1 product om tot een even aantal te komen, en ik besloot om een nagellakje uit te kiezen. Ik ging voor dit lakje en het heeft een heel feestelijk effect, zonder dat het heel opvallend is.

2013-11-27 08.41.40

Reiniging – Clarisonic mia 2 & philosophy purity made simple

Het was volgens mij zo ongeveer de beauty-hype van 2013, de clarisonic mia 2. Een reinigingsborstel voor het gezicht die sonische (heen-en-weer) bewegingen maakt en daarmee de huid 6x beter reinigt dan als je het met je handen doet. Het leek mij een fijn product en ik hoopte dat het mijn huid rustiger zou maken. Ik vind het zeker een fijne manier van reinigen en ik gebruik het dan ook elke dag met plezier. Mijn huid voelt echt heel schoon nadat ik de clarisonic heb gebruikt en ik heb ook wel het idee dat mijn huid iets verbeterd is.

Toen ik dan toch zoveel geld zou uitgeven aan een reinigingsborstel besloot ik dat ik ook de facewash waar de hele blogwereld zo lyrisch over was haha. Dus kocht ik samen met mijn clarisonic ook een fles purity made simple van Philosophy. Ik vind het ook echt een fijne facewash, ik heb er totaal geen verstand van maar de geur is prettig en mijn huid voelt niet uitgedroogd aan na het gebruiken. Dan is het voor mij goed!

2013-12-09 15.33.31

Food

Snack – Blueberry muffin

Een paar weken geleden -midden in mijn tentamenweek- besloot ik dat ik zin had om iets te gaan bakken. Ik kwam op internet een recept tegen voor blueberry muffins en ik besloot het te proberen. Seriously, ik heb nog NOOIT zo’n lekkere muffin gegeten. Thuis vragen ze ook al de hele tijd wanneer ik die muffins weer ga maken, zegt genoeg toch! 😉 (Ik heb er geen foto van helaas, maar die hebben jullie dan nog van me te goed!)

Dinner – Mama’s soep

Jup, mijn moeder maakt de allerlekkerste soep! En het fijnste is dat we er elke week van kunnen genieten. Zondag is soep-dag, maar vaak maakt ze zoveel dat ik ook nog lekker wat mee kan nemen naar Groningen en dus ook maandag soep-dag heb. Elke week weer soep en het verveelt nooit!

Zo dat waren ze weer, mijn favorieten van dit moment! Wat is jouw favoriete poduct/gadget/maaltijd op dit moment? 🙂

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

8 gedachtes over “Current favorites #1

Geef een reactie

