Oh happy March! ♥

Het is alweer maart, de tijd vliegt. Voor mijn gevoel is oud&nieuw pas net voorbij terwijl we alweer bijna de lente in gaan! Aan de ene kant vind ik het een beetje eng dat de tijd zo snel gaat. Maar YESSS, HET IS MAART! maart

Ik word zo blij van maart! Voor mij is de lente nu al begonnen. Het is heerlijk weer en ik zit vol lentekriebels. Ik heb ineens heel veel zin om naar buiten te gaan, eigenlijk heb ik ineens overal zin in! Zelfs in dingen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind haha. Ik ben enthousiast, misschien zelfs een beetje hyper. Jaaaaaa, LENTE!  Ik heb zoveel zin in trampoline springen, hardlopen, skeeleren, ijsjes eten, terrasjes pakken, buiten zitten, en aaaaaaah. Ik heb al even op de trampoline gestaan vanochtend en het voelt zo goeeeeed! Waarschijnlijk ga ik de helft van mijn stuiterplannen niet eens uitvoeren, maar dat is oké. Ik ben gewoon blij *stuiterrrt*.  Wie doet er mee met mijn happydance? 😀 Maart is gonna be goooooood, ik VOEL het!

♥ De zomertijd gaat weer bijna in en dat is toch altijd mijn betere periode.

♥ Ik ben bijna jarig, whieeee. En omdat ik op kamers woon vier ik het gewoon lekker TWEE keer.

♥ Mijn ”lieve kleine” zusje wordt 16, en dat gaat ook heel wat leuke dingen brengen ^.^

♥ Ik ga lekker veel taart bakken (en eten)

♥ Ik ga nog meer genieten van het bloggen 🙂

♥ Het wordt in maart officieel lente

♥ Ik heb besloten dat ik de #Mightymarch kalender van blogilates HELEMAAL ga volgen. So exited! 😀

♥ Ik ga lekker bijkletsen met lieve vriendinnetjes

♥ Ik ga heeeeel veel naar buiten en genieten van de zon. Kom maar op met die vitamine D!

♥ Als het weer zo lekker blijft is het binnenkort weer tijd voor lekkere fleurige lentekleding 🙂

Oh happy March, I am SO SO SO ready! ♥ ♥ ♥

Heb jij ook zoveel zin in de lente?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

5 gedachtes over “Oh happy March! ♥

  1. hahah, ja ik houd ook van maart Ik word er ook blij van. bijna lente, de zon schijnt, de lucht is blauw, de eerste bloemen bloeien, Ja hoor de zomer komt er aan ! jippie !!

Geef een reactie

