Photo Diary #3

Ik heb echt een heerlijke week gehad. Ik was lekker een weekje vrij en daar was ik ook echt wel aan toe! Ik heb het heerlijk rustig aan gedaan en ik heb lekker bijgekletst met vriendinnen. Omdat het zo’n lekker rustig weekje was heb ik niet zo veel foto’s, ook wat dat betreft had ik vakantie ;). Komende week zal ik proberen weer iets meer foto’s te maken haha. Maar nu eerst mijn heerlijk relaxte vakantie weekje in foto’s! 🙂

photo diary algemeen

Ik waarschuw alvast even, dit keer is het een beetje een overload aan foodfoto’s haha!

2014-02-23 08.50.54

Op zondag ontbijten wij altijd met afbakbroodjes, maar dit keer was er wel iets bijzonders voor mij. Ik at een broodje kaas! Nu denk je waarschijnlijk, ”hoezo is dat bijzonder?”.. Ik ben lactose-intolerant en ik eet dus eigenlijk nooit kaas. Op de huishoudbeurs was echter ook een stand met lactose vrije kaas, en mijn mama was zo lief om een stuk te halen. Voor het eerst sinds jaren dus weer een onbezorgd broodje kaas, jummie!

2014-02-23 16.56.27

Aan het eind van de middag nam ik een lekker drankje. Mama een wijntje, papa een biertje en ik een passoatje haha! Het was vakantie en ik drink eigenlijk nooit, af en toe moet kunnen! Ik kreeg er wel echt een vakantiegevoel van :). En ik slaap er trouwens ook altijd heel lekker op hihi..

PicMonkey CollageMaandag ging ik bijkletsen met buurmeisjes van thuisthuis. We organiseerden onze eigen high tea en iedereen had iets gemaakt. Allemaal keurig verpakt in folie en daarna op locatie alles mooi uitgestald. Een heerlijk gedekte tafel zo! Het was heel erg gezellig en lekker, het was alleen nogal veel haha. Ik zat de ochtend erna nog steeds vol!

2014-02-25 10.56.25Dinsdag was weer een uitrust dagje, mijn lichaam had het nodig om flink bij te tanken deze week! Wel kwam mijn pakketje van sans – online binnen! Een tijdje geleden had ik een shoptegoed gewonnen en dat moest toch maar eens gebruikt worden :). Er moest helaas wel een jasje retour omdat er een vlekje in zat, maar als het goed is krijg ik morgen een nieuwe binnen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten haha.

2014-02-27 09.47.06Mijn ouders gingen een paar daagjes weg, dus was ik thuis met mn zusje. Gelukkig hadden ze een auto voor ons achtergelaten dus daar hebben we lekker gebruik van gemaakt :). We zijn heerlijk wezen ontbijten bij de v&d, echt een aanrader! Ik had een broodje met kruidenkaas en ham, een chocolate cookie met chocolate chips en noten & een soort rozijnenbroodje met thee en verse jus! We hebben hierna de lunch maar overgeslagen, want jeetje wat zaten we vol…

PicMonkey Collage 1Toen we thuiskwamen ben ik lekker gaan bloggen, poes kwam gezellig bij me liggen haha. Heerlijk is dat zo’n kat op schoot, enige nadeel is dat hij eigenlijk wel wil dat ik hem continu aandacht geef. Dat is dan weer niet zo goed voor mijn productiviteit, maar gelukkig was het vakantie ;). Daarna besloot ik ook nog even een cake te bakken, er is niks lekkerder dan verse cake hmmmmm!

2014-02-28 07.43.11En natuurlijk moest de cake ook even geproefd worden (A). De fijne cake van koopmans is toch echt de lekkerste!

2014-03-01 09.10.23Oh my, ik heb UITGESLAPEN. Ja, 9 uur is voor mij uitslapen ;). Ik was de avond ervoor wat later naar bed gegaan dan normaal maar ik sliep ook langer uit dan normaal dus was er niks aan de hand verder. Heerlijk is dat toch uitslapen, balen dat ik er zo slecht in ben!

PicMonkey Collage 2Ik besloot dat ik het sporten weer echt op wilde pakken en printte direct de kalender voor maart. Ik ga ervoor om alle workout video’s te voltooien! Ik heb er zin in! Mama kocht lactosevrije yoghurt, na de kaas nu dus ook eindelijk weer een keer yoghurt eten zonder gedoe! Aan het eind van de middag speelde ik just dance op de wii samen met mn zusje. Zij kocht afgelopen week de nieuwste versie en het was weer super leuk! Ook nog best wel intensief trouwens haha 🙂

Al met al heb ik een hele fijne week gehad! Ik heb vooral rustig aan gedaan zodat ik een beetje kon bijkomen, maar ik heb ook zeker leuke dingen gedaan deze ”vakantie”. Officieel zijn er geen vakanties op de universiteit, maar ik was toch een weekje vrij omdat de herkansingsweek toevallig deze week viel en ik geen herkansing hoefde te maken! Ik heb wel echt het vakantiegevoel gehad deze week, heerlijk even niks moeten. Ik heb ook echt het idee dat het me goed heeft gedaan, ik had het blijkbaar echt even nodig :). Nu weer klaarmaken voor een nieuwe (school)week! Ik ben er weer klaar voor.

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

 

 

6 gedachtes over “Photo Diary #3

Geef een reactie

