Sale shoppings

Ik houd echt van shoppen. Helaas doe ik het niet zo vaak, het kost namelijk nogal veel energie en die energie heb ik vaak nodig voor andere dingen. Tijdens de sale kan me dat allemaal even niet meer zoveel schelen. Dan ga ik helemaal los en scoor ik de leukste dingen voor een fijn prijsje! 🙂 Zo ook weer dit jaar. En oja, met sale bedoel ik ook écht sale. Ik neem geen genoegen met 30% of 50% korting, ik ga toch echt voor kortingen van 70/75% . We gaan dan naar van die enorm grote winkels, daar hebben ze over het algemeen meer korting en is er lekker veel keus zonder dat ik veel moet lopen!

visionboard 17

Ik heb dit jaar weer een heel aantal leuke dingen gescoord! Het leuke vind ik altijd dat de sale eigenlijk al best vroeg in het seizoen is. Zo heb ik nu mijn wintercollectie weer aangevuld met dingen die ik zeker nog de hele winter en een heel deel van de lente kan dragen. Vind ik leuk! Ik zal in dit artikel een aantal dingetjes laten zien. Ik heb de afgelopen tijd best wel veel dingetjes gekocht (het ”ik shop bijna nooit”- verhaal is op dit moment niet heel geloofwaardig denk ik haha), maar ik zal niet alles laten zien. Misschien komen jullie de andere dingetjes nog eens tegen in een outfit of the day, als ik dat ooit ga durven 😉

Laten we beginnen met hetgeen waar ik het meest blij mee ben, PUMPS! Ik wilde al heel lang, heel graag een paar mooie pumps waar ik ook nog een beetje fatsoenlijk op kan lopen, en ik heb ze gewoon gevonden! Je hebt ze al voorbij kunnen zien komen in mijn diary, ik ben ze op dit moment nog druk aan het inlopen maar het is echt de bedoeling dat ik ze uiteindelijk hele dagen kan dragen! Ik vind pumps altijd ZO mooi staan, en nu kan ik dat over een tijdje ook dragen!

2014-02-13 11.54.22Eigenlijk zijn ze heel erg simpel, maar ik ben helemaal in looooove haha ❤

Verder kocht ik een aantal jurkjes, een vestje, twee blousjes en twee paar winterlaarzen. Die laarzen zijn natuurlijk bij lange na niet zo mooi als de pumps, maar ik kan het mijn lijfje echt niet aan doen om elke dag op pumps te moeten lopen. Een paar simpele laarzen zonder hak was dus geen overbodige luxe haha!

2014-02-20 07.37.50

Hele leuke top van only! Ik heb een vrij uitgebreide collectie colbertjes en zo’n top maakt je outfit dan net af!

2014-02-20 07.39.57Het jurkje is gewoon simpel zwart, altijd goed eigenlijk (zeker voor die paar euro haha). Het jasje is heel stiekem niet uit de sale, maar ik zag hem hangen en tja, hij is leuk, niet duur. Het is een JASJE, do I need to say more? hahaha

Het is bij ons thuis al jaren de sport om zoveel mogelijk leuke dingen te scoren voor zo min mogelijk geld, en dat is ook dit keer weer aardig goed gelukt! Ik ben in ieder geval heel blij met mn aankoopjes 🙂

9 gedachtes over “Sale shoppings

  1. Dat jasje vind ik ook super leuk! Net als die top en die schoenen, love love! ❤ Ik hou ook echt van sale shoppen, en dan vooral 70% of meer, anders vind ik het niet echt sale hihi

  2. Tamaris pumps:) die lopen vast lekker! Moeilijk is dat altijd, vind ik, mooie schoenen vinden die niet al,te duur zijn en ook nog eens comfortabel lopen.. Het jasje vind ik ook super.

Geef een reactie

