Photo Diary #4

Alweer een week voorbij! Ik heb best een druk weekje gehad. De eerste week na de vakantie is natuurlijk altijd weer wennen en ik had ook wat leuke dingen op de planning. Kijk mee naar mijn week! πŸ™‚

photo diary algemeen

2014-03-03 07.52.57Ik neem op maandagochtend altijd de trein van 8 uur richting groningen. Ik herinner me nog dat ik in mijn eerste diary een foto had van een prachtige zonsopkomst toen ik stond te wachten op het perron. Maar afgelopen maandag was het gewoon al licht! yay! Ik vind het zo heerlijk als de dagen weer langer worden πŸ™‚

PicMonkey CollageToen ik op m’n kamer kwam zag ik dit liggen. Mijn ouders zijn in de vakantie een paar dagen in groningen geweest en hadden dit voor mij achter gelaten, zo lief! πŸ™‚ Spullen uitpakken. Ik weet niet wat het is, maar het lukt me elke week weer om mijn koffertje vol te krijgen haha. Gelukkig is het allemaal snel uitgepakt en opgeruimd. Klaar voor een nieuwe schoolweek!

2014-03-04 07.48.31Yoghurt ontbijtje! Ik liet vorige week al zien dat mijn moeder een pak lactosevrije yoghurt had meegenomen en daar heb ik heerlijk van genoten! Eigenlijk voor het eerst in m’n leven dat ik echt yoghurt heb gegeten hihi, best wel een raar idee. Ik vind het echt heel erg lekker om ermee te ontbijten en er allemaal lekkere dingetjes aan toe te voegen. Dit is mijn ontbijtje van dinsdag, hier heb ik een halve appel, rozijntjes, muesli en kaneel toegevoegd aan mijn yoghurt, zo lekker!

2014-03-04 12.26.19Aaaah. Dinsdag ochtend zat ik op school. We hadden statistiek practicum wat echt heel erg saai was… En toen keek ik naar buiten en zag ik de strak blauwe lucht. LENTE. IK. WIL. NAAR. BUITEN! Vanaf dat moment heb ik ook echt niks meer gedaan voor het vak haha, ik was alleen maar aan het aftellen hoe lang het nog zou duren voor ik weer naar buiten mocht. Oepsieee..

2014-03-04 13.33.07Toen de les was afgelopen ben ik snel op de fiets gestapt en naar huis gegaan. Haar vast en lekker de zon in! Ik heb een heerlijk balkon met middagzon, en ik kon zelfs al zonder jas buiten zitten. Genieten! Van mij mogen er nog heeeeel veel van zulke dagen komen dit jaar β™₯

2014-03-04 16.49.07Die middag kwamen een aantal vriendinnen theeleuten en bijkletsen. We hebben eerst lekker buiten gezeten, maar toen de zon verdween achter de gebouwen werd het toch iets te fris dus zijn we naar binnen verhuisd. Kopjes thee en chocolade eitjes en ondertussen heerlijk bijkletsen! Het was super gezellig, een hele geslaagde middag! πŸ™‚

2014-03-04 17.16.47Ik trok mijn schoenen uit, ik weet niet wat er precies gebeurde maar mijn panty kon het niet aan. Helemaal kapot getrokken, dus die was klaar voor de prullebak.. Oeeeeps, hahaha.

2014-03-07 10.01.24En het was natuurlijk ook weer tijd voor work-outs! Ik heb tot nu toe de mightymarch kalender keurig gevolgd en ik vind het heerlijk om weer lekker bezig te zijn. Ik heb ook echt al het gevoel dat ik sterker word! πŸ™‚

IMG-20140308-WA0000

Zaterdag gingen we als verrassing voor onze verjaardag shoppen. Mama had een personal shopper geregeld bij rinsma fashion (onze favoriete winkel), dat was echt ideaal! Toevallig hadden ze dit weekend een party event en stond de enige echte gouden Rolls Royce voor de winkel, tijd voor een foto dus!

PicMonkey Collage 2Na het shoppen hebben we nog snel even wat boodschapjes gehaald en toen was ik zo kapot! Maar ik wilde per se nog taart maken, dus dat moest nog even gebeuren. Mijn moeder had al aangeboden om gewoon een extra taart in de winkel te halen, maar ik had me zo op deze taart verheugd dat ik hem per se dit weekend wilde maken. Eigenwijs..? Ik maakte de chocoladefudge taart van Ohmyfoodness, ik heb natuurlijk al stiekem wat van de vulling gesnoept en oh my wat lekker! Ik heb heel veel zin om deze taart te gaan proeven πŸ™‚

Komende week ben ik jarig! Ik ga dit eerst vandaag bij mijn ouders vieren met familie en vrienden want op mijn verjaardag zelf ben ik in Groningen! Ik heb er zin in, het wordt een druk maar gezellig weekje πŸ™‚

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog opΒ Β bloglovin‘ & like ‘m opΒ facebook!

3 gedachtes over “Photo Diary #4

Geef een reactie

