12 Maart….. Birthday!

Ja, je leest het goed ik ben vandaag jarig! 19 alweer. Ik weet niet wat het is, maar ik vind 19 veel volwassener klinken dan 18 haha. Maar whatever, jarig dus. Alle stressmomenten in de supermarkt heb ik gelukkig al gehad. Ik heb heerlijke muffins gebakken en natuurlijk andere lekkere dingen gehaald. Straks alleen nog even mijn taartje halen en dan ben ik er helemaal klaar voor!

birthday

 

Eigenlijk heb ik mijn verjaardag afgelopen zondag al gevierd. Ik ben in het weekend altijd bij mijn ouders en het is gewoon een stuk handiger om het daar te vieren in verband met ruimte enzo. Het was een hele leuke dag en we hebben heerlijk buiten kunnen zitten! ”Net als 19 jaar geleden, toen was het ook zulk mooi weer” Tja, dat is altijd wat minder aan jarig zijn, die eeuwige opmerkingen over vroeger en blablabla. Alleen m’n moeder heeft dit jaar al minstens 4 keer gezegd dat het mooi weer was toen ik geboren werd… Maar ach ik overleef het wel, net als elk jaar haha.

Vandaag vier ik het nog even in het klein met mijn ouders, zusje en een aantal vriendinnen. Lekker kletsen, taartjes eten en hopelijk buiten zitten! Dan zou m’n verjaardag echt helemaal perfect zijn, in de zon genieten met leuke mensen en lekkere hapjes 🙂

Ik ga mijn mooie kleren aantrekken en me klaarmaken voor deze dag. De focus ligt op genieten vandaag en dat komt volgens mij helemaal goed!

Proost! En geniet van deze mooie dag! 

9 gedachtes over “12 Maart….. Birthday!

  1. Ik heb heus geen 4 keer verteld dat het zulk prachtig weer was in 1995.maar nu je er toch over begint ………… Fijne dag en ik vertel je graag nog meer details over het weer en zo hahahahaha

Geef een reactie

