Photo Diary #5

Wauw. Dat was een heerlijke, leuke, heftige, drukke week! Ik was jarig en dit vierde ik 2 keer, maar jeetje wat kost dat veel energie zeg.. Het was ontzettend gezellig en het weer werkte ook lekker mee. Toen ik mijn verjaardag zondag vierde voor familie en vrienden hebben we zelfs de hele middag buiten kunnen zitten, echt genieten!

photo diary algemeen

Zondag begon de dag met de laatste voorbereidingen. Eerst druk bezig met het maken van hapjes en daarna zelf lekker klaarmaken. Ik maakte wraps met zalm, zó lekker! Er waren 12 grote wraps en die zijn allemaal opgegaan dus ik geloof dat het bij iedereen wel in de smaak viel 😉 Oh en trouwens, voor de mensen die het zich afvroegen, de chocoladefudgetaart was HEERLIJK. 2014-03-09 09.04.07

Toen mocht ik natuurlijk mijn mooie nieuwe kleren aan :). Ik ben er nog steeds helemaal blij mee! Jammer voor jullie heb ik die dag verder geen foto’s gemaakt, maar wie weet komt het nog een keer langs op mn blog 😉

2014-03-10 08.19.41Maandagochtend zat ik al weer vroeg op het station. Gelukkig scheen de zon al lekker, dat maakt het zoveel makkelijker! Ik voelde me die dag helaas wel erg slecht, die zondag had veel energie gekost. Ik besloot daarom om alleen het statistiekcollege te gaan volgen en verder lekker uit te gaan rusten.

PicMonkey CollageEerst ging ik lekker buiten in de zon zitten met m’n benen languit, maar dat werd al snel te vermoeiend. Uiteindelijk ben ik dus maar weer naar binnen gegaan en lekker op de bank gaan liggen onder een dekentje! Check trouwens die broek op de linker foto, die was deel van mijn verjaardagssetje van vorig jaar 😉 Ik vind hem nog steeds heel erg tof met al die gekleurde stukken!

2014-03-11 07.52.54

Ik maakte een uitgebreide boodschappenlijst met alle dingen die ik moest halen voor mijn verjaardag. Uiteindelijk stonden er 5 winkels op mijn lijstje maar dat vond ik toch wat veel. Uiteindelijk heb ik de Aldi maar geskipt en die dingetjes gewoon bij de lidl gehaald, ook prima! Ik was blij toen ik alle boodschappen binnen had, pfoe… Toch niet handig met een big shopper op de fiets haha.

2014-03-11 15.38.58

Die middag maakte ik heerlijke blueberry muffins als aanvulling op de taart en ging ik in het zonnetje een beetje voor school bezig. Ondertussen is het nog maar 2 weken tot de tentamenweek en ik moet nog ZOVEEL doen. Stressssss. Doordat maart bij ons altijd een drukke maand is met verjaardagen lijkt de tijd ook nog eens veel sneller te gaan.. Ach, het komt vast goed. (hoop ik)

Woensdag was ik echt jarig. Ik moest eerst de hele ochtend naar school en ’s middags kwamen mijn ouders, zusje, haar vriendje, mijn tante en een aantal vriendinnen gezellig op visite! Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat bijna iedereen koos voor muffin in plaats van taart. Had ik nog 3/4 taart over aan het eind van de dag… Ik ben echt ontzettend verwend en heb superleuke cadeautjes gekregen, maar daarover later meer! 🙂

2014-03-13 12.57.54Een van mijn cadeautjes was een dopper. Sinds ik hem heb gaat hij overal mee naartoe. Hij zit altijd in mijn tas als ik onderweg ben, en als ik thuis ben staat hij altijd binnen handbereik. Ik drink in ieder geval genoeg water zo, haha!

2014-03-16 09.08.05

Van de ici paris kreeg ik een waardebon van 5 euro voor mijn verjaardag. Donderdag was ik in de stad voor onderzoeken en ik had tussendoor een half uurtje vrij dus besloot ik om even te gaan kijken of ze iets leuks hadden. Ik kwam terug met deze superleuke tasverstuiver! Je mag deze dan laten vullen met een geurtje naar keuze en ik heb gekozen voor daisy by marc jacobs. Echt, wat een heerlijke geur!! Echt balen dat die parfums altijd zo duur zijn…

2014-03-14 12.29.35Ik lakte mijn nagels in dit heerlijke zomerse koraalkleurtje wat ik ook voor m’n verjaardag kreeg. Ik krijg echt zomerkriebels van het lekkere weertje van afgelopen week! Helaas is het sinds gisteren al niet meer zo mooi.. Ik hoop dat het zonnetje zich snel weer laat zien 🙂

2014-03-14 12.29.08En weer leren… Zoals je kan zien schiet het nog niet echt op, maar ik probeer mezelf maar voor te houden dat alle beetjes helpen..

IMG-20140315-WA0002Zaterdag trakteerde een lief vriendinnetje mij op een lunch voor m’n verjaardag! Het was supergezellig en het broodje was heerlijk. Ik had een stuk turks brood met kipgyros en yoghurtsaus, echt een aanrader. Wel zo groot dat je de rest van de dag geen honger meer hebt hahaha. De tijd vliegt altijd als wij lunchen en kletsen, we waren er om 1 uur en pas rond kwart voor 4 gingen we weer naar huis, oepsieeee..

Al met al heb ik een hele leuke week gehad! Ik was echt helemaal jarig, hihi. Maar het is nog niet klaar met al het gefeest, volgende week is mijn zusje namelijk jarig. Ik hoop dat ik geen taart overdosis krijg 😉

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

7 gedachtes over “Photo Diary #5

  1. Super leuk! Nog gefeliciteerd! Het was echt een heerlijke week afgelopen week. Wraps met zalm, hmmmm heerlijk! En buiten huiswerk maken is echt heerlijk, alleen geniet ik dan iets te veel vaak van het weer in plaats van dat ik echt de stof in me opneem haha!

  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! En gek hè dat zulke dagen extra veel energie vragen, fijn dat je wel wat tijd kon vinden om je rust te pakken. En zo’n dopper lijkt mij ook super handig en ze zien er ook heel erg leuk uit!
    Zelf had ik griep en mijn week was daardoor niet zo spannend 😉

Geef een reactie

