NEW IN| YSL rouge volupté shine

Het is serieus nog helemaal niet zo heel erg lang geleden dat ik elke dag de deur uit ging met alleen een beetje mascara. Maar oh, times have changed! Sinds een make up workshop afgelopen september doe ik elke dag keurig mijn wenkbrauwen, ooglook, concealer tegen wallen, en sinds kort ook lipstick. Ik was al een tijdje toe aan een fijne lipstick met een mooie kleur die niet al te opvallend is zodat ik hem lekker elke dag kan dragen. Op verschillende blogs had ik al de lipsticks van YSL voorbij zien komen en elke keer weer las ik hoe geweldig ze waren. En toen was daar de 40% kortingsactie bij ici paris….

Alleen de huls van de lipsticks zijn al zo geweldig mooi. En nouja, ik dacht laat ik nou gewoon even gaan kijken. Dus ik ben de ici paris binnen gestapt, heb lipsticks staan swatchen alsof ik dat elke dag doe, een beetje advies gevraagd en even later ging ik weer naar buiten met een prach-tig-e lipstick. Echt. Ik was zo blij als een kind. Om een LIPSTICK. Heel even kende ik mezelf niet meer haha. Ik koos voor de kleur 17 Rose in tension trouwens. Ondertussen heb ik hem een paar weekjes in mijn bezit en ik ben er nog steeds superblij mee! De kleur is heel mooi, de geur heerlijk, en hij *staint* ook nog eens heel mooi. Bijwerken is mooier, maar als je hem niet bijwerkt blijft er een mooi subtiel kleurtje achter en ziet het er totaal niet ohmyzijmoetechtnodighaarlipstickbijwerken-achtig uit. Perfect voor een wannabe beautymeisje als ik dus! 🙂

En nu komen er natuurlijk foto’s van mijn nieuwe liefde. En die zijn totaal niet creatief, en van redelijk crappy kwaliteit. Maar ik kan geen blog schrijven over een perfecte lipstick en er dan geen foto bij zetten. Dus haha.

012

028

Ahhh, ik ben echt verliefd! Zo erg zelfs dat ik bijna niet kan wachten tot de volgende kortingsactie, ik wil meeeeeeeeeer!

Ben jij bekend met de lipsticks van YSL?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

5 gedachtes over “NEW IN| YSL rouge volupté shine

  1. Ja de actie bij de ICI Paris was erg fijn. Heb zelf ook een mooie nieuwe lipstick gekocht, terwijl ik dat eigenlijk niet wou.. Maar toen liep ik langs de Ici Paris, en ik hoorde de lipsticks mij roepen… Ik werd gewoon naar binnen gelokt door de mooie roze gloed van al die lipsticks die mij toe stonden te lachen. En ja, ook ik liep blij als een kind de winkel uit met een nieuwe aanwinst. Mooie kleur heb je ook uitgekozen ❤

Geef een reactie

