Photo Diary #6

Alweer een week voorbij, zelfs al iets meer dan een week… Ik had het afgelopen weekend zo druk dat ik geen tijd had om een diary in elkaar te zetten, maar beter laat dan nooit toch?! De tentamenweek komt er weer aan dus mijn weken zijn (nog) minder spannend dan anders, maar dat werd afgelopen weekend wel weer goedgemaakt haha.

photo diary algemeen

PicMonkey Collage 1

Oei, alleen maar foodfoto’s van zondag. Wij beginnen elke zondagochtend met een uitgebreid ontbijt. Afbakbroodjes, gekookt eitje, en dit keer ook een briochebrood. Dat zag er lekkerder uit dan het smaakte trouwens, maar het idee was leuk! Ik had zondag een mega behoefte aan chocola, en ik nam een stuk van deze reep van milka. Jeetje wat lekker is deze zeg! Het is een soort bros chocola met vloeibare caramel erin, JUM. En nog meer eten haha. Heksenkaas tomaat/basilicum, mijn nieuwe verslaving. Heerlijk op een toastje, op een rijstwafel, op brood. Ik eet het nog net zo uit het bakje hihi…

2014-03-17 17.47.56

Maandag ging mijn buurmeisje van thuisthuis een dagje mee naar college, een soort van meeloopdag op eigen initiatief zeg maar haha. Omdat ze de volgende dag ook weer in groningen moest zijn bleef ze ook eten&slapen. Was heel erg gezellig!

2014-03-18 12.01.43

Statistiek practicum… Op dat moment was ik zelfs nog wel een soort van goed bezig, maar helaas houd ik dat nooit zo heel erg lang vol haha. Gelukkig was het de op één na laatste keer dit collegejaar (ja, ik ben aan het aftellen!).

2014-03-19 17.48.00

En ’s middags bijkomen op de bank met een dekentje en de Linda Mode. Heerlijk tijdschrift is dat trouwens, ik had hem nog nooit eerder gelezen. Ik was echt heel erg kapot, heb uiteindelijk nog wel heel even iets voor school kunnen doen maar ik besloot al vrij snel dat ik wat quality time zou gaan houden met m’n bedje. Daar was ik aan toe! 🙂

2014-03-20 08.03.59

Heerlijk ochtendzonnetje! Ik krijg dan direct zoveel zin om te beginnen aan de dag en lekker naar buiten te gaan! Ook al is het dan nog best fris haha. Gelukkig hoefde ik niet zo vroeg te beginnen en was de temperatuur al goed te doen. LENTE 🙂

2014-03-20 14.07.00

En mijn eerste ijsje van het jaar! Een heerlijk italiaans ijsje op het terras samen met mijn moeder en zusje, een heerlijk geniet-momentje én de perfecte start van het weekend! 🙂

2014-03-21 10.23.21

Smoothie-time! Ik zie de laatste tijd zoveel smoothies voorbij komen op andere blogs dat ik helemaal zin kreeg om er zelf ook een te maken. Lekker en gezond tussendoortje 🙂 Ik maakte hem met perzik, bevroren frambozen en verse sinaasappelsap. lekkerrrrrr.

collage 1

Vrijdag vierde mijn zusje alvast haar 16e verjaardag voor haar vrienden. Toen ik 16 werd hebben mijn ouders uitgebreid (7-gangen) gekookt en dit wilde zij ook graag. Dus stond ik vrijdag zo ongeveer de hele dag in keuken, behalve op de momenten dat ik kapster & make-up artist was natuurlijk haha.. De dresscode was gala en daar horen natuurlijk foto’s bij. Er werd een heuse fotostudio opgebouwd, zag er lekker professioneel uit! En het resultaat mag er ook zijn trouwens 🙂

Zaterdag was een dagje voorbereiden op de verjaardag & zondag was weer een dag met een huis vol visite! Het was een leuk weekend, maar wel errug druk. En daar kan deze oma niet zo goed tegen hahaha… Maarja, nu maar weer een versnelling lager en met ”rustige actie” mezelf zo goed mogelijk zien voor te bereiden op de tentamenweek… STRESS.

Hoe was jouw week?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

4 gedachtes over “Photo Diary #6

Geef een reactie

