Huishoudbeurs + primark

In de voorjaarsvakantie ben ik met mijn moeder naar de huishoudbeurs geweest. We waren er nog nooit geweest, en aangezien er gratis kaartjes waren leek het ons wel leuk om een keer te gaan. Door onverwachte kaakchirurgbezoekjes waren we al een stuk eerder onderweg dan de bedoeling was dus besloten we er maar een bezoekje aan de primark bij aan te plakken! Ik zal verder niet ingaan op hoe dood ik na die tijd was en hoe lang het duurde voordat ik weer een beetje normaal kon functioneren haha….

Het was ook echt alweer een hele tijd geleden dat ik bij de primark was geweest dus ik vond het heel leuk om er weer eventjes rond te kijken. Ik ben dan ook best wel leuk geslaagd 🙂 Wel met een hele duidelijke thema-kleur dit keer haha. Hebben meer mensen dat? Dat je ineens alles in dezelfde soort kleur koopt? Dit keer was het overduidelijk blauw bij mij! 🙂

primark begin 20141. Statement necklace! Ik vind ze altijd zo mooi staan bij anderen, maar ik had er zelf nog geen in mijn collectie. Ik koos voor een ketting met een mooie ronde vorm en lieve pastelkleurtjes. Ik ben er heel blij mee, hoewel ik het nog wel eens lastig vind om hem te combineren.. Ik draag eigenlijk nooit shirtjes met een hoge hals en dan staat het zo raar ofzo, iemand tips misschien?

2. Ik kocht een blauwgestreept bloesje en een donkere nette chino achtige broek. Zowel de pasvorm van de broek als het bloesje is heel erg mooi. En de broek is ook nog eens verkeerd aangeslagen bij de kassa waardoor ik er maar €5 voor betaalde, dat zijn nog eens leuke koopjes! 🙂 Verder nam ik een pakje haarklemmetjes, haarelastiekjes en een soort minikussentjes voor in pumps mee. Gewoon omdat dat van die dingen zijn die je eigenlijk altijd wel kan gebruiken. En oja, een 3pack panty’s. Ik draag de laatste tijd steeds meer panty’s omdat ik het echt heel erg mooi en netjes vind staan, dus ik dacht laat ik deze meenemen en ze proberen. Ik heb er ondertussen al een aangehad en het zijn serieus de fijnste panty’s die ik ooit gehad heb. Nu heb ik spijt dat ik er niet meer heb meegenomen…

3. Eeeeen ik kocht een nieuwe zomerjas 🙂 Ik heb echt een zwak voor trenchcoats geloof ik haha. Ik vind het gewoon een mooi model en het is fijn dat hij lekker lang is zodat je rug nooit bloot is op de fiets bijvoorbeeld. En het kleurtje is ook echt heel erg leuk, ik kan niet wachten tot ik hem kan gaan dragen!

Verder kocht ik ook nog een sporttop en een sportshirtje die ik al vaak gedragen heb tijdens mijn blogilates workouts (natuurlijk wel in de thema-kleur blauw haha). Ik sportte altijd gewoon in oude shirtjes, maar een sportshirtje is echt veeeel fijner. En ach, voor de prijs hoef je het niet te laten bij de primark 😉

Na onze -niet zo hele- korte stop in Almere gingen we door naar de Amsterdam RAI. We deelden op station Almere nog even een durum voordat we de trein namen, OH MY WAT LEKKER. Ik had het nog nooit eerder gehad, maar het smaakte zooooo goed! Jammer dat we geen tijd hadden om er nog een te halen voor de trein vertrok 😉

Maar oké, de huishoudbeurs. Het was, uhm ja, een leuke maar bijzondere ervaring. Nou zal het feit dat ik in een rolstoel zat wel bijgedragen hebben aan dat bijzondere denk ik haha. Het was namelijk nogal druk, vooral in de foodhal (de meest interessante hal!), en ik heb op zich wel redelijk wat ervaring met in een rolstoel zitten maar dit sloeg echt alles. Normaal gesproken zijn er nog wel eens mensen die rekeningen houden met rolstoelen, die een beetje aan de kant gaan of zoiets. Nou, toen wij op de huishoudbeurs waren, waren die mensen er niet. Ik geloof niet dat mijn moeder al ooit zoveel mensen heeft aangereden, jeetje wat een drama was dat haha. Maarja, we konden ook niet echt anders want je gaat natuurlijk ook niet de hele tijd stil blijven staan.. Het ging allemaal een beetje lastig, maar we hebben toch veel lekkere dingetjes kunnen proeven gelukkig 🙂

Daarna hebben we nog wat rondgelopen in een aantal andere hallen, maar we waren al snel allebei moe dus besloten we maar weer terug te gaan richting huis. Toen we naar buiten liepen stonden daar mensen red bull uit te delen.. Normaal gesproken vind ik dat echt vies en bij mijn moeder hoef je het al helemaal niet te proberen, maar oh wat hebben wij genoten van dat blikje. Dat zegt al wel genoeg over hoe kapot we waren denk ik hihi..

Oh trouwens, ik vergeet bijna mijn meest geweldige aankoop van die dag met jullie te delen.. Een ding waarmee je aardappels in spiraalchips kan veranderen! Beter kan niet toch?! 😉

Uiteindelijk kwamen we moe (UNDERSTATEMENT) en voldaan weer thuis en gelukkig had ik de hele week de tijd om bij te komen. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad, en ik vond het heel leuk om een keer zo’n grote beurs mee te maken.

Ben jij wel eens bij de huishoudbeurs geweest?

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

 

8 gedachtes over “Huishoudbeurs + primark

  1. Oh wauw, leuke aankopen joh! De huishoudbeurs is echt geweldig, maar kan me voorstellen dat dat met een rolstoel nogal een ramp is. Al die mensen die met trolleys lopen waar je keer op keer tegenaan knalt haha. Liefs!

Geef een reactie

