Update | Wat ik zoal gedaan heb de afgelopen maand…

Zo, I’m back! Het is alweer veel te lang geleden sinds de laatste update. De ideeën waren er wel, maar de energie ontbrak een beetje. Mijn hoofd zat zo vol met allemaal andere dingen dat ik niet echt ruimte had voor schrijven. Vandaag begint het laatste blok van dit jaar. Nog 7 weken colleges en 3 (of 4..) tentamens verwijderd van de zomer. Wat gaat het hard! Maar nu eerst een terugblik op afgelopen maand, wat ik aan het doen was toen ik niet schreef…

18update

Het grootste deel van de tijd was ik aan het leren de afgelopen weken. Ontwikkelingspsychologie en statistiek dit keer. Lezen, leren, opdrachten oefenen, dat soort dingen. Leren kost naast veel tijd ook erg veel energie. Voor mij bleef het vol te houden door veel pauzes en veel slaap haha! Maar na een hele dag leren kon ik niet veel meer dan op de bank ploffen en voor me uit staren, vandaar ook dat er zo weinig artikelen online kwamen.. Ik ben in ieder geval blij dat de tentamens er weer even opzitten! Ik ben alleen wel bang dat ik statistiek niet gehaald heb, en als dat zo is kan ik gelijk wel weer beginnen met leren voor de herkansing, maarja..

Ik noemde het al even net, maar ik heb echt ongelofelijk veel geslapen de afgelopen weken! De zomertijd ging in, en dat betekent voor mij meestal meer energie en een ”normaler” slaapritme. Ik val nu bijvoorbeeld niet zo snel meer in slaap op de bank, maar ik maak nog steeds mijn uurtjes hihi! Het voelt zo heerlijk om een beetje uit te kunnen slapen en ik vind het zo fijn dat het weer zo lang licht is buiten. Ja, doe mij maar het hele jaar zomertijd hoor! 🙂

Er waren ook al een heel aantal dagen met prachtig weer. Ik heb al heerlijk op het terras gezeten en we hebben zelfs de barbecue al een keer aan gehad! Ik moet zeggen dat ik dat toch wel het ultieme genieten vind. Lekker naar buiten, gezelligheid, hapjes en drankjes, helemaal heerlijk!

Al met al heb ik het niet eens overdreven druk gehad, maar in mijn hoofd was het wel druk. Als ik weet dat ik moet leren voelt het heel slecht om met mijn blog bezig te zijn, hoewel ontspanning natuurlijk ook belangrijk is.. Ik ben er in ieder geval weer haha.

En nu stressen voor dit laatste blok. Assesment, propedeuseproef, presentatie, groepsdiscussie.. Er is nog genoeg te doen in deze laatste 7 weken, en dan heb ik het leren nog niet eens meegeteld!

Ach, het komt wel goed. (:

 

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

5 gedachtes over “Update | Wat ik zoal gedaan heb de afgelopen maand…

  1. Nou je hebt het idd druk gehad maar gaat het dus ook nog heel druk krijgen. Ah you can do it, nog even volhouden;) Oh ik word ook helemaal blij van het mooiere weer en langer licht zijn!

Geef een reactie

