Photo Diary #7 | My life lately

Het is alweer bijna een maand geleden dat de laatste photo diary online kwam. Daarom dit keer niet alleen de foto’s van afgelopen week, maar ook een aantal foto’s van een aantal weken geleden! Afgelopen week was het herkansingweek en aangezien ik niks hoefde te herkansen ben ik heerlijk een weekje bij mijn ouders. Daarom ook weinig blogjes de laatste tijd. In plaats van avonden achter de laptop, zat ik heerlijk op de bank masterchef te kijken. Qualitytime, hihi! 🙂 Het collegejaar loopt op z’n eind en dat brengt veeeeeel deadlines met zich mee, een weekje vrij kon ik dus goed gebruiken! De laatste weken ben ik dan ook veel bezig geweest met verslagen schrijven, leren, maar ik heb natuurlijk ook wel wat leuke dingen gedaan! My life lately..

2014-04-25 14.50.12

Zucht, op dit moment kan ik me al bijna niet meer herinneren dat het zulk mooi weer is geweest.. Vrijdag middag college van 15.00-17.00, met een heerlijk weertje en terwijl iedereen lekker zat te chillen op de trappen voor het academiegebouw. Ik voelde me echt een diehard student toen haha.

2014-04-27 12.00.09

Voor de verjaardag van mijn oma gingen we brunchen bij van der Valk in Assen. Heerlijk eten, en een geweldige afsluiting met een chocoladefontein, jummieee!

2014-05-01 08.09.58

Daily make up. Alles uitgestald op mijn eettafel. Zo gaat het vaak ’s ochtends, snel nog even opmaken en dan snel richting school. En dan kom je terug en ligt de hele tafel nog vol, tjaaaa haha.

2014-05-01 10.31.17

Voor de laatste keer meedoen aan een sona-onderzoek om de laatste punten te verzamelen. Deze keer bij pedagogische wetenschappen. Ik moest even wachten en zat tegenover deze mega teddybeer haha! Een heerlijk gevoel om nu die punten allemaal binnen te hebben, toch weer iets afgesloten!

2014-05-02 17.09.43

Voordat ik naar de kaakchirurg moest ging ik nog even de stad in. Shoppen werkt echt therapeutisch! Even niet denken aan stressdingetjes en genieten van mooie nieuwe producten. Ik voel me in de Douglas echt als een kind in de snoepwinkel hihi. En nouja, als je zo’n groot tasje krijgt weet je het wel.. Goed geslaagd!!

2014-05-02 14.19.26

Dit was het heftigste en meest vervelende wat ik de afgelopen weken heb meegemaakt. Afspraak bij de kaakchirurg.. Voor de zoveelste keer… Wat tandengedoetjes betreft heb ik helaas niet echt geluk. Ondertussen ben ik ook echt een soort angst aan het ontwikkelen, daarom lig ik hier ook achter een gordijntje. Ik had geregeld dat ik dormicum zou krijgen en dan moet je een uur voor de ingreep aanwezig zijn zodat het rustig kan inwerken. Het hielp gelukkig wel! Maar helaas was de uitslag niet goed en was dit dus zeker niet de laatste keer…

2014-05-04 09.05.07

Mama kookte pudding met rum-rozijnensmaak, en ja daar moet natuurlijk echte rum in! Hmmmmm 🙂

PicMonkey Collage

Euuh ik heb veel dingetjes geshopt de laatste tijd! Afgelopen week kwam mijn pakketje binnen van schuurman schoenen, een paar nieuwe allstars! Superblij mee 🙂 Echt lang geleden dat ik sneakers heb gedragen haha, maar ze zijn altijd handig en ik was echt toe aan een paar nieuwe! Gelukkig waren er wat actiecodes en hadden we een waardecheque, beetje korting is altijd fijn.

PicMonkey Collage 1

En nog meer shoppingss… Zaterdag was er 1+1 gratis op alle make up bij de trekpleister. Ik had een nieuwe mascara nodig en zocht ook nog wat andere dingetjes uit. Ik ging samen met mijn zusje redelijk vroeg in de ochtend, ideaal! Bij de kruidvat acties waar ik was geweest was het altijd mega druk, hier niet! We hadden heerlijk de ruimte om rustig te kijken en dingetjes uit te zoeken. 🙂 We liepen ook nog even door de action en ik kwam deze lieve armbandjes tegen. Normaal ben ik niet echt van de  armcandy, maar voor 80 cent wilde ik het wel een keer proberen!

2014-05-11 11.06.31

En vandaag was het natuurlijk moederdag! Ik maakte voor de allerliefste mama van de wereld een heerlijke cake/taart in hartvorm! Ik heb de liefste mama ♥

Tussendoor heb ik nog veel meer dingen gedaan natuurlijk. Zo zijn we uit eten geweest met het gezin en heb ik heerlijk genoten met een vriendin op het bevrijdingsfestival! Maar ach, je kan niet alles op de foto zetten hè 😉 Komende week wordt voor mij een druk schoolweekje! Ik heb 2 deadlines voor verslagen, moet een les geven en volgende week maandag is mijn eerste deeltentamen al dus er moet ook geleerd worden..

 

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

 

3 gedachtes over “Photo Diary #7 | My life lately

Geef een reactie

