Blog anniversary! :)

Een jaar geleden. 

Vandaag is de dag. Zenuwachtig ben ik, er hangt veel af van vandaag. Mijn voorbereiding is niet optimaal. School vraagt teveel van me waardoor ik totaal geen energie heb voor andere dingen. Lichamelijk gaat het slechter dan zou moeten. En dat maakt het ook zo spannend. Als vandaag goed gaat is het volgend jaar misschien allemaal anders. Ben ik misschien in september geen HBO student meer. De dag van de decentrale selectie van de opleiding psychologie. Het voelt heel dubbel. Op zich heb ik het naar mijn zin op het HBO en zou ik graag de opleiding afmaken. Lichamelijk is dit helaas niet te doen, en hanze kan mij niet genoeg ondersteunen om het haalbaarder te maken op een manier die werkt voor mij. Met een beetje geluk kan mijn lichaam een universitaire studie beter aan.. 

Eigenlijk zou ik nu de stof nog even door moeten kijken. Ik doe het niet. Ik ben zenuwachtig en ik voel me niet zo lekker. Ik denk dat ik m’n energie en concentratie beter kan bewaren voor straks. Nu even afleiding, even iets leuks doen. Ik plof met mijn laptop op de bank. Ik kom voor de zoveelste keer terecht op wordpress.com, zal ik wel? zal ik niet? Eigenlijk twijfel ik al weken. Wat zullen anderen denken? Heb ik überhaupt iets te vertellen? Ben ik interessant genoeg? Plotseling hak ik de knoop door, whatever, ik ga dit gewoon doen!

Ik klik van facebook naar twitter en weer terug naar wordpress. Ik maak een account aan, log in, bedenk snel even een naam (met een beetje hulp) en voor ik het weet heb ik een blog. Ik word er een beetje hyper van, ik heb zoveel zin om te beginnen! Ik schrijf een stukje over mezelf en klap daarna de laptop dicht, tijd om te gaan.. Ik stap op de fiets richting de tentamenhal, misschien gaat deze zaterdag nog wel voor meer veranderingen zorgen. Een nieuwe hobby & een nieuwe studie op één dag, wie weet… 

Een jaar verder zijn we ondertussen. Ik blog vandaag precies een jaar! Ik heb geen moment spijt gehad van mijn beslissing, ik vind het heerlijk om te schrijven. De ene periode schrijf ik meer dan de andere, maar het kan want het is MIJN blog. Mijn eigen stukje internet waar ik invulling aan geef zoals ik dat wil. Waar ik kan delen met de wereld. Nog steeds voelt dat wel eens raar. Op de mensen die een reactie achterlaten na, heb ik geen idee wie mijn blog leest. Het is eng om je kwetsbaar op te stellen door te schrijven over persoonlijke of moeilijke dingen. Maar ik vind het vooral een mooie hobby. Ik vind het bijzonder om te kunnen delen, hoe eng het soms ook is. Ik hoop dat ik nog heel veel jaartjes mag genieten van het bloggen! Op naar de 2 jaar! 🙂

Bedankt allemaal, zonder jullie zou het allemaal zoveel minder leuk zijn. Bedankt voor het lezen, voor de reacties, de feedback. En vooral bedankt dat jullie me helpen inzien dat wat ik schrijf best wel de moeite waard is, soms. ♥

Voorlopig blijf ik dansen in de regen en blijf ik dat delen met iedereen die het wil lezen. De naam van mijn blog past dus nog steeds! Hoeveel ups en downs er ook nog zullen komen, ik ga er het beste van maken! 

danceintherain

 

En vandaag zou ik het nog geweldiger vinden als je mijn blog zou volgen via bloglovin‘ & zou willen liken op facebook ! ♥

8 gedachtes over “Blog anniversary! :)

  1. Lieverd, heb van elk bericht wat mee gekregen dit jaar. Doorzetten en moed tonen en vooral geloven in jezelf, blijf dat doen, ik geloof in je succes. Zet hem op en ga voor wat je belangrijk vindt!

Geef een reactie

