Mijn zomer in foto’s

Vandaag is het alweer de eerste dag van de herfst. De zomer is alweer voorbij. Het seizoen waar ik altijd echt naar uit kan kijken is ook dit jaar weer voorbij gevlogen.. We gaan weer richting de truien, winterjassen, kopjes thee en dekentjes. En ach, dat heeft ook wel weer wat. Toch blijft de zomer favoriet! En aangezien ik deze zomer niet echt geblogd heb leek het me wel leuk om aan de hand van foto’s terug te kijken op dit fijne seizoen! ๐Ÿ™‚

PicMonkey Collage alles

2014-06-18 11.37.09

De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst… Leren terwijl de zon al lekker scheen viel niet mee! Maar gelukkig is er milka bubbly, dat maakt alles beter! ๐Ÿ˜€ Uiteindelijk heb ik ”gewoon” al mijn toetsen gehaald van het laatste blok, dus ik kon heerlijk lang (10 weken) genieten van de vakantie!

PicMonkey CollageDonderdag maakte ik mijn laatste tentamen, en de maandag erna stond ik op schiphol; tijd voor een weekje zon!

 

PicMonkey Collage 1

 

Wat was het heerlijk! Superfijn hotel, heerlijk weer en รฉcht even opladen. Ik was er best wel aan toe en ik heb echt ontzettend genoten. Bij een all inclusive vakantie horen natuurlijk cocktails, tja hahaha ๐Ÿ™‚

2014-06-29 20.48.04-1

Voetbal! Ik ben op zich niet zo’n voetbalfan, maar tijdens het WK kijk ik zeker wel! Tijdens de eerste wedstrijden van het Nederlands elftal waren we op vakantie, maar dat maakte het eigenlijk juist extra leuk. Gezellig met een groep Nederlanders in het oranje voor de tv! En we hadden een kleine duitse fan hihi ๐Ÿ™‚

PicMonkey Collage 2

 

We hadden een soort afsluiting-van-het-jaar etentje met een klein deel van onze klas. Het was supergezellig en zoals je kan zien zaten we heerlijk buiten. Vooral het toetje was een succes, we hadden zelfgebakken brownie met tiramisu-ijs en m&m’s! Hmmmmmmmm…

2014-07-04 12.02.53Selfieeeee haha. Ik was (en ben) heel blij met m’n nieuwe zonnebril die ik kocht op vakantie! Gelukkig heb ik hem al lekker veel kunnen dragen deze zomer, we hebben heel wat zonnige dagen gehad. Alleen augustus viel een beetje tegen, maar we kunnen niet alles hebben he ๐Ÿ˜‰

PicMonkey Collage 3

 

En bij de zomer hoort natuurlijk IJS! Ik eet het niet zoveel ivm met lactoseintolerantie, maar soms kan ik het gewoon รฉcht niet laten. We wonnen mini’s van ben & jerry’s en die moest ik natuurlijk even proberen! Eerlijk gezegd vond ik het wel een beetje tegenvallen, ik had er meer van verwacht…. En rechts het lekkerste softijs van Nederland. Ik heb er maar een paar hapjes van gehad want het is natuurlijk veeeeeel te veel melk, maar oooooh wat lekker!

2014-07-08 15.58.56

Ik ging even de action leegkopen bij reitdiephaven in Groningen. Ik vind het daar zรณ mooi. De haven, alle gekleurde huizen, daar zou ik best willen wonen later! ๐Ÿ™‚

PicMonkey Collage 4

 

Ik ging met de trein naar de andere kant van het land. Lekker mango snoepen onderweg, ik vind dat echt super lekker! En het voelt altijd zo zomers ofzo als ik dat eet haha. Dagje efteling! Whieee, ik was er nog nooit echt geweest (of nouja, niet dat ik me kan herinneren) en het was echt superleuk! Heerlijk weer, mooi park en ik heb een hele gezellige dag gehad! ๐Ÿ™‚

PicMonkey Collage 6

Ik ging gezellig high tea’en met mijn zusje! Het was echt super leuk en heel erg lekker alleen misten we een beetje de typische high tea hapjes zoals scones. Maar ach, dit was ook helemaal goed zo!

PicMonkey Collage 7

Ik ging een dagje naar Amsterdam met m’n moeder, oma en zusje. Het stond al een hele tijd op de planning en nu was het eindelijk zover! We kochten kaartjes voor een hop-on-hop-off boot en dat was echt ideaal. Op de boot kon je lekker uitrusten en genieten van al het moois wat Amsterdam te bieden heeft. Vanaf het water kan je alles veel beter zien dan als je er gewoon langs loopt! Natuurlijk moesten we ook eten en ik ging voor biefstuk met sla en frietjes, dat ging er wel in na zo’n dag!

PicMonkey Collage 8

En ik moest natuurlijk trainen voor mijn ”summer goal”. De voorbereiding ging niet echt optimaal, maar daarover later meer! Ik vind het nog steeds heerlijk om hard te lopen, maar ik doe het wel een stuk rustiger aan nu. Ik hoop dat dat beter werkt ๐Ÿ™‚

 

 

2014-08-09 11.57.51

Shoppingsssss! Ik vind het echt heerlijk om te shoppen in de sale en ook dit jaar ben ik weer goed geslaagd! Volle tassen met mooie items en een lege bankrekening hahaha. Mijn garderobe is in elk geval weer lekker aangevuld! Ik word er altijd zo blij van als ik mooie dingen kan scoren voor een fijne prijs! Heb nu al wel weer zin in de wintersale hihi ๐Ÿ™‚

 

Zo, dat was een greep uit mijn zomer! Natuurlijk was dit lang niet alles en heb ik nog veel meer leuke dingen gedaan, maar als ik alles zou moeten laten zien zou deze blogpost echt veeeeeeel te lang worden haha! Ik heb natuurlijk ook de colourrun gelopen, maar daar hebben jullie nog een blogje over te goed! Verder heb ik gewoon een heerlijke zomer gehad, veel gelezen, genoten van de zon, lekker op het terras gezeten. Ook ben ik nog een tweede keer op vakantie geweest en moest ik natuurlijk naar de bios voor de nieuwe Step up haha. Het was allemaal zo fijn! ๐Ÿ™‚ย Zucht, is het alweer bijna zomer?

 

Volg mijn blog opย ย bloglovin‘ & like ‘m opย facebook!

3 gedachtes over “Mijn zomer in foto’s

Geef een reactie

