Shoppings| Primark, oktober 2014

primark shoplog

De laatste keer dat ik bij de primark geshopt heb was in februari geloof ik, dus het werd wel weer eens tijd om te gaan. Mijn zusje had herfstvakantie (ik natuurlijk niet, liefdeeee voor de universiteit…) en mijn moeder was ook wel bereid een dagje vrij te nemen, dus ik offerde een studiedagje op om gezellig te gaan winkelen! We gingen naar Enschede, het dichtst bij vanaf ons. Gelukkig waren we zo slim om vroeg op te staan en tegen openingstijd te beginnen met onze shopsessie. Toen we binnenkwamen was het vrij rustig (voor primarkbegrippen), maar 1,5 later was het echt mega druk. Gelukkig hadden wij toen de paskamers enzo allemaal al gehad, dus we hebben weinig last gehad van de drukte. Ik ben geen mega primarkfan, maar ik vind het wel leuk om af en toe te gaan kijken en wat leuke koopjes te scoren! Ik heb dit keer weer een aantal leuke dingen gevonden, maar ik heb eigenlijk vooral veel ”basics” gekocht. I’ll show you 🙂 Oh, trouwens, Mazzer hierboven wilde ook heeeeel graag op de foto naast die indrukwekkende primark tas (hij wilde in ieder geval niet aan de kant, haha), hopelijk is dat geen probleem!

 Het hoogst op mijn verlanglijstje dit keer; een pyjama! En oooooooh, wat is de pyjama-afdeling heerlijk! Leuke printjes en heeeeerlijke stofjes, en dat een halve afdeling lang. Ik kon niet echt kiezen dus uiteindelijk heb ik er 2 meegenomen. Één set en een die ik zelf bij elkaar heb gezocht.

pyjamas

Die pyjamabroek met minions is dus echt de meest awesome aankoop ooit! Ik ben er zooooo blij mee, haha. Ik zag hem hangen en ik wist direct dat hij in m’n mandje moest! Ik vind hem echt helemaal geweldig. Het shirtje heb ik er apart bij gezocht en is ook leuk, maar die broek doet het hem echt. Ik vond het ook echt jammer dat de minionshirts allemaal met korte mouwen waren, dat is niet echt geschikt in de winter helaas… Verder kocht ik de pyjamaset links. Een driedelige pyjama, klinkt best tof haha! Ik denk dat ik deze ook heel veel als huisoutfit zal gaan gebruiken. De broek en het hempje zijn gewoon pyjamastof zeg maar, maar het vest is zooooo lekker fluffy! Echt zo’n knuffelvest!

Okeeee, dat was wel weer genoeg enthousiast geklets over pyjama’s! Tijd voor de rest!

DSCN2619

Ik kocht een aantal basics. Saai zwart, maar wel heel praktisch. Zwarte hempjes draag ik vaak onder colbertjes of blousjes etc en een zwart shirtje met lange mouwen komt ook altijd wel van pas. Verder kocht ik een pakje van 3 zwarte panty’s en nog een donkerblauwe, herfst/winter is rokjesseason voor mij haha!

DSCN2604

Ik kocht ook 2 sportbroeken. Een lange hardlooplegging omdat het toch wel wat frisser begint te worden en het eigenlijk te koud is voor een kort broekje, en een kort broekje voor mijn groepslesuurtjes! Heel saai, maar wel heel handig. En het fijne bij primark is dat het niet zo veel kost, ik vind het altijd zo zonde om veel geld uit te geven aan sportkleding…

PicMonkey Collage

Dit zijn eigenlijk de enige ”echte” kledingstukken die ik heb gekocht. Een nette zwarte blouse met witte details en een jasje met stippen. Ik zie nu trouwens dat ik eigenlijk alleen maar zwarte dingen heb gekocht. Normaal gesproken draag ik ook nog wel andere kleuren hoor haha. Blousejes vind ik altijd een beetje lastig te combineren, dus ik heb in Enschede gelijk maar gezocht naar iets voor erbij. Gelukkig heb ik wat leuks gevonden, dus nu kan ik het lekker veel gaan dragen! 🙂

accessoires

Ten slotte kocht ik nog een aantal leuke accessoires! Ik vind vooral de statement ketting heel erg tof! Verder kocht ik leuke lampjes met sterretjes, 2 riempjes en elastiekjes omdat je er daar nooit teveel van kan hebben!

Al met al een geslaagde shopsessie dacht ik zo! Shop jij wel eens bij primark?

 

Volg mijn blog op  bloglovin‘ & like ‘m op facebook!

6 gedachtes over “Shoppings| Primark, oktober 2014

Geef een reactie

