Januari

De eerste maand van januari was meteen een pittige. Opstarten na een heerlijke kerstvakantie en dan gelijk aan de bak met 3 weken tentamens. Inclusief het zo gevreesde statistiek..

Ik weet niet zo goed wat het is, maar zodra ik een statistiek tentamen heb raak ik helemaal in de stress en zijn alle beetjes vertrouwen direct als sneeuw voor de zon verdwenen. Vervolgens haal ik met mn duffe hoofd (’s avonds tentamen is heeeeel erg geschikt voor mij..) wel ‘gewoon’ een 8. Maar goed. Januari heb ik dus grotendeels met mn hoofd in de boeken doorgebracht. Eigenlijk duurde het allemaal veel te lang. Na een week of 2 vonden mijn hoofd en lijf het wel leuk geweest en gingen ze steeds meer protesteren. Maar het is nou eenmaal niks voor mij om dan te stoppen en voor de herkansing te gaan, dus ik ging door. Uiteindelijk met goed resultaat! Ik heb alle tentamens van dit blok gehaald en dat betekent dat ik binnenkort een weekje vrij ben!

Al dat leren zorgde ervoor dat de leuke dingen even op een lager pitje kwamen te staan. Naast het sporten (en de eetdates die daar bij horen, yay!) heb ik vooral veel op de bank of in bed gelegen. En toen is het zelfs voorgekomen dat ik per ongeluk in slaap viel en wakker gebeld werd door een vriendinnetje die op me stond te wachten om te gaan sporten. OEPS… Gelukkig heb ik nu even tijd om een beetje bij te komen. Lekker rustig aan doen, veel slapen en dan langzaamaan het schoolwerk weer opstarten. Aan dat laatste ben ik nog niet helemaal toe, dus tot en met vandaag vul ik mijn dagen in ieder geval nog met de eerste twee dingen ;)!

Gelukkig ligt de hectische januari maand alweer achter ons en voor zover ik kan inschatten wordt februari voor mij een stuk rustiger! Weer lekker veel leuke dingen doen, yay!

Een gedachte over “Januari

Geef een reactie

